تاریخ انتشار: 1395/08/24 18:58
کد خبر: 249146

توصیه طعنه وار مالک باشگاه خونه به خونه به علیرضا مرزبان/ فقط فوتبال!

تیم فوتبال خونه به خونه مازندران با تساوی مقابل گل گهر سیرجان سومین هفته متوالی بدون برد را پشت سر گذاشت.
توصیه طعنه وار مالک باشگاه خونه به خونه به علیرضا مرزبان/ فقط فوتبال!

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، علیرضا مرزبان با خونه به خونه روزهای سختی را می گذراند و وی سه هفته است که با این تیم رنگ برد را نمی بیند. اولین هفته مقابل ماشین سازی در جام حذفی شکست خورد، در دومین هفته مقابل اکسین و در بابل شکست خورد و دیروز نیز در سومین هفته متوالی و در لیگ یک، نتوانست گل گهر را در سیرجان شکست دهد.

نکته جالب شکست های خونه به خونه را باید در مصاحبه های بعد بازی سرمربی این تیم جستجو کرد. جایی که مرزبان غیر از بازی گل گهر، ناکامی تیمش در سایر دیدارها را به گردن داور مسابقه می اندازد تا بالاخره واکنش مالک باشگاه خونه به خونه را به دنبال داشته باشد.

در بخشی از سخنان قاسم حسن زاده امیری در کانال رسمی باشگاه، ضمن ممانعت از مصاحبه مرزبان و سایر مربیان و بازیکنان خونه به خونه آمده است: 

 "اگر قرار است فوتبال ایران به فوتبال روز جهان نزدیک شود باید در تمام زمینه ها حرفه ای شویم. به همین دلیل می بینیم در باشگاهی مانند اتلتیکو مادرید مربی بزرگی مانند سیمئونه پس از شکست تیمش باخت را گردن می گیرد و به ارنج اشتباهش اعتراف و عذرخواهی می کند"

این طرز صحبت کردن مالک علیه سرمربی به خوبی نشان می دهد که علاوه بر اینکه از عملکرد مرزبان رضایت ندارند، بلکه او نباید عوامل جانبی را در خونه به خونه مطرح کند و در بعضی مواقع لازم است اشتباهاتش را نیز گردن بگیرد.

نویسنده: "حسین پنبه کار"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yyqdj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرمربی سپیدرود خطاب به مرزبان؛ از شکست فرار نکنید!