تاریخ انتشار: 1395/08/25 19:08
کد خبر: 248973

آراء دیدار بادران-نساجی اعلام شد/ فقیر و غنی نقره داغ شدند

آرای انضباطی رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال باشگاههای کشور از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام شد.
آراء دیدار بادران-نساجی اعلام شد/ فقیر و غنی نقره داغ شدند

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، مسابقه تیم های بادران تهران و نساجی قائم شهر در حالی 18 آبانماه برگزار شد و از سوی مرتضی غلامعلی تبار- بازیکن نساجی قائم شهر تخلفاتی مبنی بر رفتار زننده با نیمکت تیم قابل انجام داد که از سوی کمیته انضباطی با سه جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت 5 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

ابراهیم کریمی- بازیکن تیم بادران تهران به دلیل رفتار زننده پس از پایان مسابقه به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود محکوم شد و باید 5 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

قاسم اسلامی خواه- بازیکن تیم بادران تهران به دلیل رفتار زننده پس از پایان مسابقه به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود محکوم شد و باید 5 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

همچنین سید کاظم داداشی- ماساژور تیم نساجی قائم شهر به دلیل حضور فعال در درگیری به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود محکوم شد و باید 5 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

وحید کریمی- فیزیوتراپ تیم بادران تهران نیز به دلیل حضوری فعال در درگیری به یک جلسه از همراهی تیم خود محروم است . وی همچنین به جریمه نقدی 5 میلیون ریالی محکوم شد.

تیم نساجی مازندران نیز به دلیل فحاشی تماشاگرانش به داور و سرمربی و بازیکنان تیم مقابل باید 150 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. همچنین با توجه به تکرار تخلف، یک جلسه محرومیت تعلیقی از حضور تماشاگران این تیم در دیدار خانگی در نظر گرفته شده است. محرومیت تعلیقی این رای از تاریخ 23 آبانماه تا پایان فصل جاری معتبر است و چنانچه در مدت زمان مربوطه، تخلفی از سوی تماشاگران نساجی مشاهده شود، محرومیت تعلیقی و علاوه بر تنبیه موخر به مرحله به اجرا در خواهد آمد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36mqjy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رمضانی: چون بادران پول دارد باید همه تیم‌ها را ببرد؟