تاریخ انتشار: 1395/08/26 17:44
کد خبر: 248783

حسین پورامینی: برای ماندن در کورس باید گل گهر را ببریم

حسین پور امینی هافبک تیم فوتبال پارس جم گفت:شکر خدا روند خوبی را تجربه می کنیم و با شکست گل گهر در بازی خانگی هفته آینده،در صف مدعیان قرار خواهیم گرفت.
حسین پورامینی: برای ماندن در کورس باید گل گهر را ببریم

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، وی با بیان این مطلب گفت: تیم خوبی داریم و مطمئن هستم در نیم فصل دوم شرایط بهتری را رقم خواهیم زد.لیگ یک امسال تیم ضعیف ندارد و یک ماراتن واقعی را شاهد هستیم که هر تیمی با برنامه تر باشد ،امیدهایش برای صعود پر رنگ تر است.شکر خدا ما در اینجا مشکل مالی نداریم و همه چیز طبق روال و با یک مدیریت خاص رو به جلو حرکت می کند.هر چه باشد پارس جم سال اول حضور در لیگ یک را تجربه می کند و ماندنش در جمع تیم های بالانشین جدول هم غنیمت است اما نیم نگاهی هم به صعود داریم.

بازیکن پارس جم ادامه داد:در قائم شهر و مقابل چشم بیش از 20 هزار هوادار نساجی گرفتن یک تساوی ،نتیجه بدی نیست.نساجی علاوه بر قدمت زیاد و ریشه دار بودنش،بازیکنان با تجربه ای دارد که سالهاست در لیگ های برتر و لیگ یک بازی می کنند .در این بازی هر دو تیم موقعیت های گلزنی داشتند اما در فوتبال قرار نیست همه توپ ها گل شود.در کل  گرفتن یک امتیاز در زمین نساجی بد نبود.

پورامینی تصریح کرد:لیگ یک هیچ کمبودی نسبت به لیگ برتر ندارد و شاهد هستیم هر سال عده ای جوان و آینده دار از همین لیگ یک به لیگ برتر می روند.تنها نکته منفی لیگ یک ،دیده نشدن در رسانه هاست که سازمان لیگ و حتی رسانه باید توجه بیشتری به این نکته کنند.مسائل حاشیه ای و حتی داوری باید بیشتر مورد ارزیابی قرار بگیرد تا حقی از تیمی ضایع نشود.

هافبک میانی پارس جم در خاتمه گفت:گل گهر تیم قلدر و دونده ای است که نشان داده برای صعود برنامه دارد اما ما برای بردن و رسیدن به جمع مدعیان منتظر حضور پر شور هواداران جمی هستیم تا یک برد خوب را مقابل سیرجانی ها جشن بگیریم. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3k9drd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زرینچه: کی روش حق داشت، بازی دیروز فوتبال نبود