تاریخ انتشار: 1395/08/30 15:03
کد خبر: 248079

یادداشت روز؛ سرمایه سوزی به چه قیمتی؟

معمولا باشگاه ها وقتی صاحب سرمایه ای میشوند سعی در حفظ و نگهداری و پرورش آن بر می آینده اما مثل اینکه در بوشهر و در باشگاه ایرانجوان از این خبرها نیست.
یادداشت روز؛ سرمایه سوزی به چه قیمتی؟

به گزارش سرویس لیگ دو فرتاک ورزشی، مهدی قائدی جوان با استعداد باشگاه ایرانجوان بوشهر که امسال نامی برای خود دست و پا کرده است. هم از این دست سرمایه هاست که باید پرورش داده شود اما مثل اینکه تا موتور این بازیکن را از کار نیاندازند بی خیال نمی شوند. معلوم نیست تصمیمات از کجا و چگونه و توسط چه کسی یا کسانی گرفته میشود تا آینده این سرمایه غنی فنی و اقتصادی باشگاه در معرض خطر قرار بگیرد.

این بازیکن طی روزهای گذشته تمرینات طاقت فرسای بدنی را در تمرینات بزرگسالان انجام میدهد. اما تیمهای جوانان و امید باشگاه بعد از این همه بازیکن که در اختیار دارند باز هم بدنبال استفاده از این بازیکن با این شرایط سخت هستند. کدام عقل سلیمی میگوید بازیکنی که صبح ساعت 10:30 تمرین بدنسازی کرده و حداقل تا ساعت 12 هم به طول انجامیده باید ساعت 14:45 در مسابقه رسمی کشوری حضور یابد. تازه در این بین ناهار هم هست!!! کجای مسائل فنی فوتبال نوشته شدهاست؟ آیا بهتر نیست قدر سرمایه های خود را بهتر و بیشتر بدانیم تا بعدا افسوس آن نخوریم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dng8m

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تصاویر دیدار ایرانجوان بوشهر-آلومینیوم اراک(3-3)