تاریخ انتشار: 1395/08/30 15:06
کد خبر: 248078

داوود حقدوست: صعود تیم فوتبال خیبر به رده های بالای جدول نیازمند کمک مالی است

سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم آباد گفت: باشگاه خیبر خرم آباد با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کند و صعود این تیم به رده های بالای جدول نیازمند کمک مالی است.
داوود حقدوست: صعود تیم فوتبال خیبر به رده های بالای جدول نیازمند کمک مالی است

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، داوود حق دوست شامگاه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه در سالن جلسات خانه معلم خرم آباد برگزار شد و سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم آباد افزود: از هیچ تلاشی برای نگه داشتن تیم خیبر در لیگ دسته یک باشگاه های کشور(جام آزادگان) دریغ نمی کنیم و به طور قطع در صورت کمک مالی مسئولان از مدعیان صعود به لیگ برتر خواهیم بود.

وی ادامه داد: برای ماندن در رده های بالای جدول نیازمند همیاری و کمک تماشاگران، اصحاب رسانه و مسئولان استانی هستیم.

سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم آباد به تعدادی از محرومان و مصدومان تیم خیبر اشاره کرد و گفت: هفت بازیکن امید در تیم بزرگسالان در حال تمرین هستند که در صورت نیاز و محروم یا مصدوم شدن بازیکنان می توانیم از آنها استفاده کنیم.

حقدوست درخصوص مشکل گلزنی در لیگ ایران گفت: فقط تیم خیبر در گلزنی مشکل ندارد بلکه سایر تیم ها نیز با این مشکل مواجه هستند لذا در صورت امکان خواستار اضافه کردن یک مهاجم گلزن به تیم خواهیم بود.

وی افزود: تمرینات تیم خیبر در 2 نوبت صبح و عصر و با نظم خوبی برگزار می شوند و این روند روبه رشد برای موفقیت تیم ادامه می یابد.

سرمربی تیم خیبر خرم آباد گفت: زمان پذیرفتن سرمربیگری تیم خیبر از شرایط این تیم باخبر بودم لذا تمام تلاش خود را برای بهبود وضعیت تیم بکار می گیرم.

در حال حاضر تیم فوتبال خیبر با 13 امتیاز در رده چهاردهم جدول 18 تیمی لیگ دسته یک باشگاه های کشور(جام آزادگان) است. تیم خیبر خرم آباد روز چهارشنبه سوم آذرماه سال جاری در ورزشگاه تختی این شهر به مصاف بادران تهران خواهد رفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bzd6v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


داوود حقدوست: به مدیر رسانه‌ای ملوان بگویید فحش ندهد/ داور برای ما و ملوان خوب سوت نزد!