تاریخ انتشار: 1395/09/02 00:14
کد خبر: 247783

انتقاد شدید سرمربی شهیدکریمی جویبار؛ چرا کسی به فکر تنها تیم مازندران در لیگ دو کشور نیست

عصر امروز بعد از پایان بازی شهید کریمی جویبار و تساوی دقیقه نود این تیم مقابل داماش گیلان ابراهیم مرادی در مصاحبه ای سکوت خود را شکست و به انتقاد شدید از مسولین شهر و استان نمود .
انتقاد شدید سرمربی شهیدکریمی جویبار؛ چرا کسی به فکر تنها تیم مازندران در لیگ دو کشور نیست

به گزارش سرویس لیگ دو فرتاک ورزشی، ابراهیم مرادی در ابتدا ضمن تشکر از حاج حسین عشقی و عبدالعظیم شرفی بیان داشت در ابتدا فصل با اسپانسری به توافق رسیدیم ولی متاسفانه به تعهدهای خود عمل نکرد و به مشکل برخوردیم ولی با همه تفاصیل تا پایان فصل در تیم با تمام وجود کار می کنیم و از جان مایه میگذاریم و بازیکنان ، کادر و عوامل هیچ مشکلی ندارند و تا آخر ادامه می دهیم .

مرادی در پاسخ به سوالی که مسولین چه کمکی کردند بیان داشت متاسفانه مسولین جویبار درمورد تیم شهید کریمی فکر هم نمی کنند چه برسد به کمک انگار بازیکنان ما از کره ی دیگری آمدند .

تیم شهید کریمی هم اکنون در جایی قرار دارد که شهرها و استان های دیگر آرزوی حضور در همچنین سطحی را دارند و ما تنها نماینده و بومی ترین تیم کشور هستیم .

مربی شهید کریمی ادامه داد متولی ورزش شهرستان جویبار چه کسی هست ریس اداره ورزش و جوانان جویبار کجاست ما هفت ماه داریم تمرین می کنیم ولی دریغ از حضور چند ثانیه ایی این آقا بر سر تمرین و رختکن شهید کریمی .

مرادی در ادامه اضافه کرد بنده نمی دانم چطور فرماندار و امام جمعه گذشته جز هیت مدیره ی تیم های ورزشی سال های گذشته بودند ولی این آقایان حتی نمی دانند همچنین تیمی در جویبار حضور دارد ما انتظار کمک مالی نداریم فقط حضورشان برای ما و بازیکنان روحیه بخش است چطور تا دو سال قبل شهرداری و شورای شهر تیمداری می کردند ولی الان دریغ از یک کمک جزیی .

 سرمربی شهید کریمی در ادامه ی صحبت های خود از نمایندگان مردم در مجلس سوال کرد آقای ادیانی و رضیان چطور موقع انتخابات کنار تیم ما بودند و در جایگاه ویژه حضور داشتند الان کجای کار هستند ؟ ما تنها تیم لیگ دوم کشوریم چطور برای نساجی جلسات متعدد برگزار می کنید مگر جویبار جز حوزه انتخاباتی شما نیست این مردم هم به شما رای دادند لطفا به فکر باشید فردا روزی باید جوابگو باشید. هزینه ی تیم ما میلیاردی نیست و سقف قرارداد ما هفت میلیون تومان می باشد که می توانید گوشه ای از کار را بگیرید .

مرادی همچنین با گله از مهندس بهروان و حضورشان در جایگاه ویژه ی فدراسیون فوتبال خواستار حضور و کمک ایشان در بازی های شهید کریمی شد و با انتقاد به اینکه این تیم با تیم صنعت ساری سال گذشته فرقی ندارد و هردو در لیگ دسته دوم حضور داشت و دارند  و ما دوست داریم در رختکن و بازی های تیم ما حضور پیدا کنند تا باعث روحیه ی تیم ما شوند.

سرمربی شهید کریمی در پایان در جواب سوال اینکه رسانه های استان چقدر پوشش خبرهای این تیم را داشتند؟ گفت آقای عبدل هاشم پور مجری برنامه ورزش مازندران از دوستان بنده است ولی واقعا یک سوال؟؟ ما بعد از یازده هفته حتی یک دقیقه هم در این برنامه جایی نداشتیم؟ و هیچ پوشش خبری از ما در رسانه ندادند! که سال های قبل اینگونه نبود ما هم مال ورزش مازندرانیم لیگ دوم استان نیستیم لیگ دو کشوریم.

 پول خونه به خونه را نداریم و نه قدمت نساجی ولی مازندرانی هستیم.

وی در پایان از تماشاگران جویباری ، واسوکلایی ، قایمشهری منتقدان و مخالفان تیم هم تشکر کردند که در سرما و گرما تیم شهید کریمی رو تنها نگذاشتند که باعث ایجاد انگیزه دو چندان می شود.

مصاحبه: "هادی کارکن"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3k9pwx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ابراهیم مرادی می تواند شهید کریمی جویبار را از بحران نجات دهد!