تاریخ انتشار: 1395/09/02 14:08
کد خبر: 247691

سرپرست نساجی: با حمایت کوچکی که شدیم به اراک سفر می کنیم

درآستانه دیدار آلومینیوم اراک و نساجی به سراغ سیدمحمود اسدی سرپرست بزرگسالان نساجی رفتیم.
سرپرست نساجی: با حمایت کوچکی که شدیم به اراک سفر می کنیم

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، اوضاع بحرانی نساجی باعث شد تا هواداران نساجی نگران چگونگی اعزام کاروان نساجی به اراک شوند.

آقای اسدی از آخرین وضعیت اعزام نساجی به اراک صحبت کنید.

بنام خدا. الحمدالله ساعت 9:30 دقیقه صبح به سمت اراک حرکت کردیم. همانطور که هواداران میدانند آقای ابراهیمی مدیرعامل باشگاه استعفا داده اند و بالاخره ایشان زحمات خودشان را کشیدند و دست تنها بودند به همین خاطر ما دیشب با آقای رمضانی تماس گرفتیم که شما قائم مقام باشگاه هستید و به قائمشهر تشریف بیارید که ایشان هم آمدند و اکنون در باشگاه مشغول انجام کارها هستند.

هزینه سفر چگونه تامین شده است؟

جا دارد یک تشکر ویژه از آقای رضوی رییس جدید اداره ورزش و جوانان قائم شهر بکنم. ایشان دیروز بنده و آقای فکری سرمربی نساجی را خواستند و صحبت های ما را گوش کردند و با هماهنگی ایشان آقای چالاکی یکی از خیرین؛ مبلغی را به حساب ما واریز کردند و دیروز هم رییس اداره ورزش 30 دست لباس آستین بلند در اختیار بازیکنان قرار دادند و گفتند اگر بازهم در سفر به مشکل خوردید تماس بگیرید.

یک تشکر ویژه هم از آقای خلردی و هیات فوتبال استان باید داشته باشیم که اتوبوس تیم را تامین کردند. البته دیروز آقای عشقی دادستان محترم قائمشهر هم صحبتی داشتند که آقای محمدی فرمانداری قائم شهر از سفر کربلا تشریف بیاورند تا سریعا برای باشگاه نساجی تعیین تکلیف بشود چون بنوعی یاس و ناامیدی در بازیکنان و شهر ایجاد شده است و عملا وضعیت خرید و فروش باشگاه زمان بر شده است.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4voaxn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اخراج سرپرست نساجی مازندران تکذیب شد
اختصاصی/