تاریخ انتشار: 1395/09/02 14:50
کد خبر: 247671

پیش بازی خیبر-بادران/ خوشبختی خیبر یا رستگاری بادران در خرم آباد!

هفته‌ی چهاردهم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور روز چهارشنبه سوم آذرماه با انجام 9 بازی در شهرهای مختلف پیگیری خواهد شد.
پیش بازی خیبر-بادران/ خوشبختی خیبر یا رستگاری بادران در خرم آباد!

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، نماینده‌ی فوتبال لرستان در این رقابت‌ها و از ساعت 14 و 15 دقیقه در ورزشگاه تختی خرم‌آباد میزبان بادران تهران است، خیبری‌ها هفته‌ی گذشته در رقابتی میلی‌متری و در ثانیه‌های پایانی، بازی را با نتیجه‌ی دو بر یک به ملوان در انزلی واگذار کردند.

داوود حق‌دوست سرمربی تیم خیبر با انجام تمرینات در دو نوبت صبح و عصر از نظر بدنی، بازیکنان را به شرایط مطلوبی رسانده است، بازی غیرتی، دوندگی بی‌امان، اعتمادبه‌نفس و خودباوری و تسلیم‌ناپذیری تا آخرین دقایق از خیبر تیمی متفاوت نسبت به اول فصل ساخته است.

محمد بیرانوند جوان بلندبالا و آینده دار خیبر این روزها در بهترین فرم خود بازی‌های تأثیرگذاری به نمایش می‌گذارد، امیر منصوریان، وحید همراز، محسن طرحانی و مسعود ستاری در خط دفاع تا حدود زیادی به هماهنگی و درک متقابل رسیده‌اند که همین امر اجازه‌ی خودنمایی را از مهاجمین خواهد گرفت، یاسر درویشی، مصطفی علیخانی، در پست وینگر چپ و راست هر مدافعی را با دردسر مواجه می‌کنند

احمد جعفری و محمد بیرانوند در وسط زمین با تمام وجود جنگیده و به‌راحتی به حریف مجال عرض‌اندام نمی‌دهند، شهاب دارایی مهاجم گریزپای خیبر آن‌قدر دونده و جنگنده عمل می‌کند که هر مدافعی را وادار به‌اشتباه می‌کند، دارایی در صورتی که ضربات آخر را با دقت و سرعت عمل بیشتری بزند بی‌تردید می‌تواند آمار گل‌زنی خود را ارتقا دهد.

در آن سوی میدان شاگردان اکبر میثاقیان در هفته‌های گذشته ثابت کرده‌اند می‌توانند که روی زمین فوتبالی روان و هدفمند را به نمایش بگذارند، بادران در مسابقات امسال دارای فراز و نشیب‌هایی بوده و به نوعی این تیم غیرقابل پیش‌بینی است؛ تا جایی که این تیم موفق شد در جریان هفته دهم این رقابت‌ها و در حالی‌که 10 نفره بود؛ تیم بالا نشین گل‌گهر را در سیرجان با 2 گل شکست دهد.

این تیم در فصل 94 سهمیه لیگ 2، امتیاز ایرانجوان خورموج را خریداری و پای به عرصه‌ی فوتبال ایران گذاشت، هنگامی‌که از صعود به لیگ دسته اول بازماند یک ‌بار دیگر با خرید امتیاز پارسه تهران به رقابت‌های لیگ دسته اول کشور وارد شد.

ورزشگاه اختصاصی بادران اکباتان و مالکیت آن در اختیار شرکت بازاریابی شبکه‌ای بادران گستر است.

بادران تا پایان هفته‌ی سیزدهم با 19 امتیاز در جایگاه نهم و خیبری‌ها نیز با 13 امتیاز در رده‌ی چهاردهم جای گرفته‌اند.

با توجه به شرایط هر دو تیم به احتمال زیاد شاهد یک بازی تماشاگرپسند خواهیم بود، خیبری‌ها با کسب 3 امتیاز در مقابل بادران از جمع تیم‌های پایین جدول جدا می‌شود.

داوری این بازی را جواد شرفی به عهده دارد.

شرفی با 30 سال سن، از سال 1376 و با اخذ درجه 3 داوری فعالیت خود را در زمینه داوری آغاز کرد و در سال 1383 مدرک ملی خود را اخذ کرده و از سال 1384 به عنوان داور چهارم در لیگ برتر فعالیت کرد. وی لیسانس تربیت‌بدنی و معلم ورزش است.

شرفی را در این بازی رضا قیم و پیمان فرخی‌مهر به عنوان کمک همراهی خواهند کرد؛ محمود رفیعی نیز ناظر بازی است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zwlna

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


محسن طرهانی: به آنچه مستحقش بودیم نرسیدیم/ تمام تمرکزمان به بازی بادران است