تاریخ انتشار: 1395/09/02 15:06
کد خبر: 247665

پیش بازی خونه به خونه-مس کرمان/ فرار از بحرانی مشترک در بابل!

مس در حالی عصر فردا یکی از بازی‌های سخت خود در این فصل از رقابت‌های لیگ دسته اول کشور را برابر تیم خونه به خونه برگزار می‌کند، که قصد ندارد بعد از این بازی روزهای سختی را برای خود رقم بزند.
پیش بازی خونه به خونه-مس کرمان/ فرار از بحرانی مشترک در بابل!

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، باخت خانگی هفته‌ی قبل برابر سپیدرود سبب شد که کار مس در این بازی سخت‌تر شود و این تیم برای اینکه کار خود را در جدول بازی‌ها با چالش روبرو نکند به دنبال کسب امتیاز در این بازی باشد.

البته مسی‌ها همواره ثابت کرده‌اند که مرد روزهای سخت و پرفشار بوده‌اند و در این روزها با همت خود نتایجی کسب کرده‌اند که البته موجب غافلگیری همگان شده است و از همین رو همه در کرمان منتظر یک غافلگیری دیگر در بابل از سوی بازیکنان این تیم هستند.

به همان میزان که کسب امتیاز در این بازی می‌تواند مس را به آرامش برساند، همه‌ی تیم مس به خوبی آگاه هستند که از دست دادن امتیاز در این بازی هم می‌تواند کار تیم را در نیم فصل اول سخت‌تر کند و از همین حیث اتحاد و همدلی مسی‌ها برای کسب نتیجه از این میدان سخت چند برابر خواهد بود و در پی آن میزان دوندگی‌ها و عرق ریختن‌ها بیشتر و درصد اشتباهات نیز کمتر می‌شود.

تیم خونه به خونه بهرشکل با همه‌ی هزینه‌هایی که در این فصل انجام داد به عنوان یکی از مدعیان لیگ یک نامیده شد و قطعا این تیم در خانه به دنبال تثبیت موقعیت خود خواهد بود.

اما این تیم پرمهره نشان داده است که حتی در خانه نیز می‌تواند تسلیم شود و شکست دو بر صفر این تیم در بازی خانگی قبل خود نشان می‌دهد که مسی‌ها نیز می‌توانند از پس میزبان خود برآیند.

تیم خونه به خونه که به دلیل از دست دادن رتبه‌های بالای جدول در فشار روانی به سر می‌برد، با محرومیت تماشاگرانش و نتایج نه چندان خوب هفته‌های اخیر مسلما با استرس زیادی برابر کرمانی‌ها قرار خواهد گرفت و این سبب می‌شود که اگر شاگردان منصور ابراهیم‌زاده با هوشیاری بیشتری در زمین حضار شوند، می‌توانند از اشتباهات احتمالی این تیم به سود خود نهایت استفاده را ببرند.

بهرشکل لاله‌های نارنجی می‌دانند که یکی از بازی‌های حساس و سرنوشت‌ساز خود در نیم فصل اول را عصر فردا انجام خواهند داد و چشمان زیادی از کرمان به این بازی دوخته شده است و همه علاقه‌مند هستند که تحولات این بازی و پس از آن، همگی به آرامش تیم مس کمک کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qj8vp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی خیبر-بادران/ خوشبختی خیبر یا رستگاری بادران در خرم آباد!