تاریخ انتشار: 1395/09/02 19:28
کد خبر: 247614

سکوهای خالی ورزشگاه هفت تیر بابل، اتحاد هواداران و شیرها را فریاد خواهد زند

تیم خونه به خونه در هفته چهاردهم لیگ دسته اول فوتبال کشور باید در ورزشگاه هفت تیر بابل به مصاف مس کرمان برود. دیداری بدون حضور هواداران خونه به خونه که نتیجه رای عجیب کمیته انضباطی در خصوص بازی این تیم مقابل اکسین می باشد.
سکوهای خالی ورزشگاه هفت تیر بابل، اتحاد هواداران و شیرها را فریاد خواهد زند

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، گویا کمیته انضباطی با این رای ظالمانه سعی کرد عقده خود در خصوص بی اخلاقی های متداول ورزشگاه های تهران و تبریز و اهواز و رشت و انزلی و ... را روی خونه به خونه و هوادارانش خالی کند!

و این اولین بار است که تیم خونه به خونه باید بدون حضور گرم و تاثیرگذار هوادارانش، شاهد سکوهای سرد و بی روح ورزشگاه هفت تیر بابل باشد و هواداران این تیم نتوانند در شادی پس از گل شیران مازندران شریک باشند.  فضای فوتبال شهر بس ناجوانمردانه سرد است و روزهای ابتدایی پس از اعلام این رای، موجی از ناامیدی را برای مجموعه خونه به خونه به ارمغان آورد.

 وقتی مردم می بینند سرمربی تیم حریف به یک استان توهین می کند و زیر چتر حمایتی کمیته انضباطی قرار می گیرد و محروم نمی شود ولی خودشان باید محرومیتی سه جلسه ای را تحمل کنند بدون شک فضائی غیر از بی اعتمادی را تجربه نخواهند کرد. گویا قرار نیست احساس خوشایندی که به واسطه سرمایه گذاری بخش خصوصی در مازندران و شهر بابل پدید آمده است دیده شود و برای آنها مهم نیست برادران حسن زاده هم به مانند مهدی پرهام دلسرد شوند و عطای فوتبال را به لقایش ببخشند.

اما این پایان ماجرا نیست. این روزها تلاش برای بازگشت به روزهای اوج به خوبی دیده می شود. شاگردان مرزبان در طی این هفته تمرینات سخت و طاقت فرسائی را حتی زیر بارش شدید باران و با انگیزه ای مضاعف پشت سر گذاشتند تا روز چهارشنبه به هواداران تیم شان ثابت کنند شور و حال شان در همه حال حس شدنی است و برای اینکه این حس زیبا تداوم داشته باشد از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد. قاسم حسن زاده امیری و برادرانش بیش از پیش احساس تعلق خاطرشان به تیم را عیان ساخته اند و دلگرم کننده تیم شان شده اند. 

به همین سادگی وارد جنگ صعود به لیگ برتر نشدیم که به همین سادگی پا پس بکشیم. احساس خشم، بیش از هر زمان دیگری در چهره شیران مازندران دیده می شود و حس انتقام سراسر وجود شاگردان مرزبان را فرا گرفته است. انتقام از ناپاکی، انتقام از بی عدالتی، انتقام از جامعه فوتبالی که نمی خواهد بخش خصوصی را در جمع خود بپذیرد. انتقام از مسئولانی که در همچین مواقع باید کنار تیم باشند ولی تریبون تیم حریف شده اند.

اینجا حکایت از عهد و پیمانی ناگسستنی است که ابتدای فصل بین مدیریت، بازیکنان، مربیان و هواداران تیم بسته شد و تا صعود تیم به لیگ برتر ادامه خواهد یافت. اینجا حکایت وفای به عهد است برای برآورده کردن آرزوی چندین و چند ساله مردم یک استان.

درست است که هواداران دلسوخته خونه به خونه روز چهارشنبه از حمایت بازیکنان محبوب شان مقابل مس کرمان محروم هستند ولی شاگردان مرزبان به خوبی می دانند هواداران خونه به خونه از پشت گیرنده های تلویزیون قلوب مملو از احساس شان را تقدیم آنها خواهند کرد و اینجاست که واژه تنهائی معنای خود را از دست خواهد داد.

درست است که ورزشگاه هفت تیر بابل خالیست ولی کیست که نداند فریاد برآمده از خشم هواداران خونه به خونه از لابلای سکوهای این ورزشگاه به گوش فوتبال ایران خواهد رسید؟ مس کرمان بداند شیران مازندران در این دیدار تنها نیستند و همچنان حمایت هواداران متعصب خونه به خونه از این تیم حتی در زمان نبودشان، چالشی بزرگ برای کویرنشینان خواهد شد. 

فوتبال ایران بداند بازنده جنگ صعود به لیگ برتر ما نیستیم و شک نکنید همچنان در ابتدای این جنگ بزرگ قرار داریم. حریفان خونه به خونه بدانند نیز با تداوم اتحاد شیرها و هوادارانش، یکبار دیگر صدر جدول به صاحب اصلی اش باز خواهد گشت. 

روز چهارشنبه حضور گرم هواداران در ورزشگاه هفت تیر بابل را نمی بینیم و شاید این  دیدار فرصت خوبی برای بازیکنان خونه به خونه باشد تا با برد مقابل مس کرمان، از این هواداران بابت یک فصل حمایت دلگرم کننده شان تشکری ویژه به عمل بیاورند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nd55x

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی خونه به خونه-مس کرمان/ فرار از بحرانی مشترک در بابل!