تاریخ انتشار: 1395/09/03 18:35
کد خبر: 247446

تساوی آلومینیوم اراک مقابل نساجی/ اراکی ها 9 نفره حریف نساجی جوان شده نشدند!

شاگردان محمود فکری موفق شدند در یک دیدار سخت و نفس‌گیر با یک تساوی ارزشمند از اراک خارج شوند.
تساوی آلومینیوم اراک مقابل نساجی/ اراکی ها 9 نفره حریف نساجی جوان شده نشدند!

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، تیم نساجی مازندران با مشکلات عدیده و در حالی که برخی از بازیکنان اصلی این تیم به دلیل مشکلات مالی سفر به اراک را تحریم کرده بودند، پای به اراک گذاشت و حتی خبرها از این حاکی بود که آن‌ها برای تامین مخارج سفر خود از بازیکن قدیمی تیم خود کمک گرفته اند؛ با این حال این تیم موفق شد در ورزشگاه امام خمینی اراک با کسب یک امتیاز زمین را ترک کند. 

شاگردان داوود مهابادی در این دیدار موفق شدند در دقیقه 6 با ضربه روح الله عرب به گل برسند تا نوید بخش یک پیروزی آسان برای آن‌ها باشد، اما در ادامه و در وقت های اضافی نیمه اول، شاگردان محمود فکری موفق شدند با ضربه حسن قاسمی به گل برسند و کار را به تساوی بکشانند. 

در نیمه دوم بازیکنان آلومینیوم که در زمین خانگی خود بودند و دوست نداشتند که 3 امتیاز این دیدار را از دست بدهند تلاش زیادی داشتند و موقعیت های خوبی را روی دروازه نساجی ایجاد کردند، اما بازی منطقی بازیکنان نساجی مانع از گلزنی این تیم شد. تلاش بازیکنان آلومینیوم برای رسیدن به گل برتری و تاخیری که بازیکنان نساجی در این دیدار ایجاد می‌کردند، منجر به یک بازی درگیرانه شد که اخراج دو بازیکن از تیم آلومینیوم اراک نتیجه آن بود.

شاگردان مهابادی با وجود 9 نفره شدن باز هم به دروازه میهمان خود حمله کردند و در دقایق انتهایی دیرک دروازه نجات بخش تیم نساجی شد. این دیدار به دلیل توقف های ایجاد شده در بازی با 7 دقیقه وقت اضافه همراه شد و در همان وقت اضافه هم بیشتر از زمان اعلام شده طول کشید، ولی در نهایت این دیدار با همان نتیجه تساوی که در پایان نیمه اول به دست آمد، به پایان رسید تا تغییری در جایگاه دو تیم در جدول رده بندی ایجاد نشود.

در پایان این دیدار تیم نساجی با کسب تک امتیاز 21 امتیازی شد و در رتبه 8 ‌ام جدول رده بندی قرار گرفت و شاگردان داوود مهابادی که در این دیدار هر چه زدند به در بسته خورد، با 19 امتیاز در رتبه 10ام جدول قرار گرفتند، تا چشم به بازی های آینده داشته باشند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ywkba

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


داود مهابادی: حیف است که نساجی با آن همه هواداران خونگرمش دچار مشکل باشد