تاریخ انتشار: 1395/09/03 20:19
کد خبر: 247420

تحلیل/ استقلال اهواز 1-1 فجرسپاسی؛ تقسیم امتیازات به سبک بحران زده ها

تیم فجر شهید سپاسی شیراز و استقلال اهواز در رقابت های فوتبال دسته اول کشور امتیازها را تقسیم کردند و همچنان در حسرت پیروزی باقی ماندند.
تحلیل/ استقلال اهواز 1-1 فجرسپاسی؛ تقسیم امتیازات به سبک بحران زده ها

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، در این بازی که از هفته چهاردهم این رقابت ها عصر چهارشنبه به میزبانی اهواز برگزار شد، هر 2 تیم که تاکنون نتوانسته اند به پیروزی دست یابند با تساوی یک بریک به کار خود پایان دادند.

بازی این 2 تیم که در انتهای جدول قرار دارند از حساسیت زیادی برخوردار بود و در نهایت آنها به تساوی قناعت کردند. 

ابتدا تیم میزبان در دقیقه 35 توسط جابر یوسفی به گل برتری دست یافت و بازیکنان این تیم نیمه نخست را با پیروزی به رختکن رفتند.

در نیمه دوم، تیم فجر بازی بهتری را به نمایش گذاشت و توانست در دقیقه 73 با ضربه ابراهیم صالحی به گل تساوی دست یابد و سر انجام این بازی با نتیجه یک بر یک پایان یافت تا طلسم ناکامی های این 2 تیم ادامه داشته باشد.

در پایان هفته چهاردهم این بازی ها تیم سپید رود رشت با 28 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و تیم های فجر سپاسی و استقلال اهواز هم با پنج امتیاز به ترتیب در رده هفدهم و هجدهم قرار دارند. 

در رقابت های فوتبال دسته اول کشور 18 تیم شرکت دارند و در پایان نیز 2 تیم اول و دوم جواز حضور در لیگ برتر فصل 96 را دریافت خواهند کرد و چهار تیم انتهای جدول هم به دسته دوم سقوط خواهند کرد.

قرار است رقابت های دسته اول کشور در سال 96 با شرکت 16 تیم برگزار شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wpgad

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تساوی استقلال اهواز مقابل فجرسپاسی/ زور بحران‌ زده‌ها به هم نرسید!