تاریخ انتشار: 1395/09/03 21:17
کد خبر: 247401

تحلیل/ مس رفسنجان 0-0 ملوان؛ تساوی که ضررش بیشتر از سودش بود

از سری مسابقات هفته چهاردهم لیگ آزادگان دو تیم مس رفسنجان و ملوان با قضاوت یاسر همرنگ در رفسنجان به مصاف هم رفتند، در این دیدار دو تیم جانب احتیاط را در دستور کار خود قرار دادند هر چند حملاتی کم و بیش بر روی دروازه یکدیگر انجام می دادند .
تحلیل/ مس رفسنجان 0-0 ملوان؛ تساوی که ضررش بیشتر از سودش بود

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، ملوانیها که از 6 بازی قبل خود 5 برد کسب کرده بودند به امید یک برد دیگر راهی رفسنجان شده بودند تا با شکست و یا تساوی دیگر تیم هم استانی خود صدرنشین لیگ شوند اما نتوانستند به این محم دست یابند و با تک امتیاز این بازی با 28 امتیاز و هم امتیاز با سپیدرود و با یک بازی بیشتر و تفاضل گل کمتر در رده دوم قرار گرفتند .

مسی های رفسنجان هم که در 4 بازی آخر خود 9 امتیاز کسب کرده بودند میخواستند با برد در این بازی خود را به جمع مدعیان نزدیک کنند اما آنها هم نتوانستند قفل دروازه انزلیچی ها را باز کنند و با تک امتیاز این بازی 15 امتیازه شدند و در مکان 12 جدول ایستادند.

در این دیدار دو تیم چند موقعیت خطرناک بر روی دروازه یکدیگر تدارک دیدند که یا با بی دقتی مهاجمان خود و یا با واکنش دروازه بان حریف نتوانستند دروازه یکدیگر را باز کنند هرچند در آخرین دقایق این بازی مدافع مس توپ را داخل محوطه جریمه با دست حمل کرد اما داور این دیدار هیچ اعتقادی به پنالتی نداشت تا این دیدار با نتیجه 0_0 به نفع هیچکدام از دوتیم به پایان برسد.

با توجه به تعویق دیدار دو تیم سپیدرود و اکسین، شاگردان محمد مایلی کهن در دیدار خارج از خانه برابر مس رفسنجان فرصت پیروزی و قرار گرفتن در صدر، حداقل برای 24 ساعت را داشتند که با تساوی بدون گل در کرمان این فرصت از دست رفت. تیم ملوان بندرانزلی با کسب این تک امتیاز 28 امتیازی شد و با تفاضل کمتر و یک بازی بیشتر نسبت به سپیدرود در رتبه دوم جدول قرار گرفته است. تیم مس رفسنجان هم 15 امتیازی شد و در رتبه 12 ام جدول قرار گرفت. محمد مایلی کهن امیدوار است تا فیروز کریمی فردا با شکست سپیدرود، اجازه فاصله گرفتن این تیم را از ملوان بندرانزلی بگیرد و حتی این تیم را به صدر جدول برساند.

نویسنده: "فرشید زارعی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/367yx9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تساوی مس رفسنجان مقابل ملوان/ ادامه امتیازگیری مایلی کهن در رفسنجان!