تاریخ انتشار: 1395/09/05 14:26
کد خبر: 247077

کاپیتان پاس: به دنبال صدر جدول هستیم و هدف دوم صعود به لیگ یک است

سید جمال معصومی کاپیتان پاس همدان با اشاره به اینکه تیمی که می خواهد صعود کند باید از هر نظر برتر باشد گفت : شرایط و نتایج ما در نیم فصل اول خوب بود اما اگر می توانسیم از بازی های خانگی نهایت استفاده را ببریم شاید حالا در صدر جدول رده بندی بودیم انشاالله در دور برگشت جبران خواهیم کرد.
کاپیتان پاس: به دنبال صدر جدول هستیم و هدف دوم صعود به لیگ یک است

به گزارش سرویس لیگ دو فرتاک ورزشی، سید جمال معصومی در مورد ضعف گلزنی پاس همدان در نیم فصل اول افزود: متاسفانه در بازی های گذشته توپ های ما به گل تبدیل نشد و با این مشکل دست به گریبان بودیم البته همه  بازیکنان زحمات زیادی می کشند ولی در ضربات آخر مشکل داریم امیدوارم بتوانیم در تعطیلات نیم فصل نقاط ضعف خود را ترمیم کنیم و این مشکل را برطرف نماییم.

سید جمال معصومی در مورد دیدار   برابر  شهرداری همدان گفت:  شهرداری تیم خوب و یکدستی را روانه مسابقات کرده است و از کادر فنی خوبی برخوردار هستند  امیدوارم بتوانم یک بازی خوب و تماشاگر پسند را ارائه دهیم.

هافبک پاس همدان در مورد مسائل مالی گفت :  وضعیت پرداختی های این فصل تیم خیلی کم بوده است امیدوارم مسؤولان تا دیر نشده به کمک تیم بیایند و وقتی شرایط نامساعد شود مسلما دیگر  نتیجه نخواهد داد امیدوارم هر چه سریع تر مسؤولان به کمک تیم بیایند.

کاپیتان محبوب پاس همدان در ادامه افزود : تشکر ویژه ای دارم  از هواداران که در سرما و گرما همیشه حامی ما بوده اند و هیچ گاه تیم را تنها نگذاشته اند فقط با کسب برد می توانیم جواب محبت های هواداران را بدهیم  و امیدواریم شرمنده انها نشویم.

هافبک پاس همدان در پایان گفت : امیدوارم مسؤولان به دو تیم پاس و شهرداری توجه ویژه ای داشته باشند و تا شاهد شکوفایی فوتبال همدان باشیم

مصاحبه: "میثم احمدی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2akqbe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سردار طلسم نبردن را میشکند!؟