تاریخ انتشار: 1395/09/05 22:06
کد خبر: 246931

محمد عباس زاده: در شرایط فعلی بازگشت به پرسپولیس ممکن نیست/ هوادران صبور باشند

کاپیتان نساجی درباره شرایط عجیب این تیم توضیحاتی ارائه کرد.
محمد عباس زاده: در شرایط فعلی بازگشت به پرسپولیس ممکن نیست/ هوادران صبور باشند

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، محمد عباس‌زاده در خصوص رویارویی‌شان با آلومینیوم با توجه به عدم حضور بازیکنان اصلی تیم نساجی گفت: در دیدار مقابل آلومینیوم بیشتر بازیکن‌ها اعتصاب کردند و گفتند تا به پول ندهند دیگر بازی نخواهیم کرد. ما در آخرین لحظه یک روز قبل از بازی امیدهایمان را برای رویارویی با آنها جمع کردیم و به اراک رفتیم. ساعت 4 صبح با بدن‌های خسته به آنجا رسیدیم و با همان بازیکنان زیر 23 سال مقابل حریف حاضر شدیم.

وی در ادامه افزود: بازی خیلی سختی بود اما با همه این اوصاف می‌توانستیم برنده این دیدار باشیم. در دقیقه 4 بازی یک موقعیت گل داشتم و آن را وارد دروازه کردم اما داور آن را مردود اعلام کرد در مقابل پاس گلی برای هانی اسماعیلی فراهم کرد که او توانست آن توپ را تبدیل به گل کند. موقعیت‌های بسیاری داشتیم اما خب در نهایت با همان بضاعت توانستیم یک امتیاز از خانه حریف دشت کنیم و به قائمشهر برگردیم. در دیدار مقابل آلومینیوم به دلیل کمبود بازیکن در نیمه دوم من و مقداد قباخلو به پست دفاع وسط رفتیم.

او با بی‌توجهی در خصوص اوضاع مالی و اینکه بعضی از بازیکنان را در قواره این تیم نمی‌داند می‌گوید: درباره اوضاع مالی به هیچ عنوان نمی‌توان صحبت کرد شما حساب کنید ما حتی یک درصد از مبلغ قراردادمان را هم دریافت نکردیم. به بازیکنان نساجی حق می‌دهم و باید حق و حقوقشان را دریافت کنند اما یکی، دو بازیکن نساجی پیراهن این تیم برایشان خیلی گشاد است چون یکی، دو بازی به صورت فیکس به میدان رفتند فکر و خیالات برشان داشته است. حواسشان به خودشان باشد که کجا بازی می‌کنند، نساجی تیم قدمت‌دار و ریشه‌داری است.

عباس‌زاده می‌گوید هر اتفاقی بیافتد باز هم بر سر تمرین و بازی این تیم حاضر خواهد شد: درباره رفتن و استعفای آقای ابراهیمی مدیرعامل هیچ چیزی نمی‌دانم. به عنوان کاپیتان و بازیکن تیم فقط و فقط نساجی برایم مهم است. چه بازیکنان حضور پیدا کنند چه نیایند و چه اتفاق دیگری بیفتد من همچنان برای این تیم بازی می‌کنم من قرارداد بستم و باید در تمرینات و بازی‌ها حضور پیدا کنم. درست است مشکلاتی در اینجا هست و به بازیکن‌ها حق می‌دهم اما به بعضی از بازیکن‌ها اصلا حق نمی‌دهم چون در تیم بزرگی بازی می‌کنند و آنها را در حد این تیم نمی‌دانم.

کاپیتان نساجی بعد از عدم گلزنی مهدی طارمی مقابل پیکان به حمایت او  می پردازد و می‌گوید: خودم مهاجم هستم و این صحبت‌ها درباره مهدی طارمی درست نیست. زمانی که در پرسپولیس بودم در کنار او برای این تیم بازی کردم و یکی از بهترین‌های مهاجمان فوتبال ایران است، هواداران کمی صبور باشند. مهاجم یک روز تمام توپ‌هایش به گل تبدیل می‌شود و روز دیگر توپ‌هایش تبدیل به گل نمی‌شود. اگر قهرمانی پرسپولیس را می‌خواهند باید مهدی طارمی و همه بازیکنان این تیم را حمایت کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dn58q

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


محمد عباس زاده: هرطور شده می خواهم به پرسپولیس برگردم/ بازی سختی مقابل نفت داریم