تاریخ انتشار: 1395/09/09 17:40
کد خبر: 246168

روح الله عرب: با اعتماد بیشتر آقای مهابادی می توانم مجدد آقای گل شوم

بازیکن تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: اگر آقای مهابادی در ادامه به من اعتماد کنند قطعا بازی‌های خوب را بار دیگر به نمایش خواهم گذاشت.
روح الله عرب: با اعتماد بیشتر آقای مهابادی می توانم مجدد آقای گل شوم

به گزارش فرتاک ورزشی، روح الله عرب درخصوص بازی با نساجی گفت: دیر به تیم اضافه شدم و دیدار با نساجی دومین بازی‌ای بود که فیکس بازی کردم در اکثر دیدارها 10، 5 یا حتی 2 دقیقه بیشتر در میدان حضور نداشتم. در این بازی قطعا به من نیاز داشتند که در ترکیب اصلی حضور پیدا کردم، از این دو بازی راضی بودم چون گل به ثمر رساندم. اگر آقای مهابادی در ادامه به من اعتماد کنند قطعا بازی‌های خوب را بار دیگر به نمایش خواهم گذاشت. من همان روح الله عرب سابق لیگ‌برتری هستم باتجربه‌تر و با انگیزه‌تر از سابق.

وی افزود: وقتی گل نمی‌زنم سیستم به هم می‌خورد، نه اینکه هدفم گلزنی باشد نه، هرگز بلکه دوست دارم گل بزنم تا تیمم نتیجه بگیرد. داوری در این دیدار خیلی در کسب نتیجه‌مان تاثیرگذار بود، ابتدای بازی یک گل به ثمر رساندم که داور آن را قبول نکرد و آفساید اعلام شد. 2 اخراجی از تیم‌مان داشتیم، فکر نمی‌کنم خطا و اشتباهات بازیکنان ما آنقدر زیاد بوده باشد که کارت قرمز مستحق‌شان باشد. بازیکن ما مقابل دروازه حریف متوقف شد و در مقابل داور به او به عنوان تمارض کارت داد در صورتی که آن موقعیت صددرصد پنالتی بود، داور این دیدار به میدان آمده بود که فقط به بازیکن‌های ما کارت بدهد. 

وی ادامه داد: نساجی یکی از تیم‌هایی است که فوتبالم را مدیونش هستم. عدم حضور بازیکنان نساجی را درک می‌کنم و به آنها حق می‌دهم. از زمانی که یادم می‌آید اوضاع مالی در نساجی همین‌طور بوده یک فصل پول می‌گیرند و یکی، دو فصل پولی در این باشگاه نیست. مشکلات مالی در این تیم تمام نشدنی است در صورتی که نساجی یک تیم ریشه‌دار است و مطمئنا با توجه به بازیکنانی که امسال در آن حضور دارند و نتایجی که کسب کرده می‌تواند حریف سرسختی برای رقبا باشد.

عرب در پایان خاطر نشان ساخت: نساجی نیامده بود که مقابل ما گل بخورد و برود، بازیکنان جوانی در این تیم بازی می‌کردند آنها تنها آمده بودند که یک امتیاز بگیرند و خوشحال بروند که خب به این موضوع رسیدند.

مصاحبه: "سمیه میرمحمدی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wpqw6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


داوود مهابادی: در 10 سال مربیگری ام قضاوتی به این ضعیفی ندیده بودم