تاریخ انتشار: 1395/09/10 12:57
کد خبر: 246025

پیش بازی ایرانجوان-سپیدرود/ تغییر مشکل گشا خواهد شد!

هفته پانزدهم لیگ یک روز پنج شنبه برگزار خواهد شد و سپیدرود صدرنشین لیگ یک که البته نسبت به رقبا یک بازی هم کمتر انجام داده است در دیداری بیرون از خانه مهمان تیم ایرانجوان بوشهر خواهد بود.این دیدار با قضاوت محمد حسین ترابیان از ساعت ۱۴:۳۰ در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر برگزار خواهد شد.
پیش بازی ایرانجوان-سپیدرود/ تغییر مشکل گشا خواهد شد!

به گزارش فرتاک ورزشی، دو تیم قدیمی شمال و جنوب کشور که یک وجه مشترک دارند و آن هم بی پولی و مشکلات مالی فراوان می باشد.دو تیم پرطرفدار کشورمان در حالی به مصاف هم می روند که سپیدرود علی رغم تمامی مشکلات موجود با درایت کادرفنی و سرپرست دلسوزی چون مهندس بهارمست و البته کمک های شهرداری در بحث لجستیکی به راه خود ادامه می دهد و همچنان صدرنشین بازیها می باشد و امید زیادی دارد که در این بازی هم بتواند نتیجه مناسبی بگیرد.

سپیدرود که بازی قبلی خود را برابر اکسین البرز به دلیل شرایط نامساعد جوی و زمین پوشیده از برف عضدی نتوانست برگزار کند با تمرینات فشرده و مناسبی که در طول هفته برگزار کردند با آمادگی خوبی به بوشهر آمده اند تا سه امتیاز را کسب نمایند.ارتش سرخ گیلان در این بازی محروم و مصدومی ندارد و با تمام قوا آماده کسب سه امتیاز دیگر می باشد.

ایرانجوان بوشهر در این هفته و پس از شکست مقابل فولاد یزد با استعفای محمود خرمزی سرمربی خود مواجه شد و سعید مفتخر سرمربی سابق این تیم مجددا به ایرانجوان بازگشت تا شاید همچون فصل گذشته بتواند منجی این تیم شود.

ایرانجوان دربوشهر تاکنون ۲ برد،۳ تساوی و ۱ شکست داشته است و ۱۲ گل زده و ۱۱ گل خورده داشته است.این تیم بعد از استقلال اهواز با ۲۰ گل خورده ضعیف ترین خط دفاع لیگ یک را دارد ولی در خط حمله به خصوص در خانه عملکرد موفق داشته است و میانگین ۲ گل زده در هر بازی در خانه را دارا می باشد.

باید دید سپیدرود  با دروازه بان و خط دفاعی شگفت انگیز خود که در ۱۳ بازی تنها ۵ گل دریافت کرده اند در مقابل خط حمله زهر دار ایرانجوان در بوشهر چه می کند؟

از بازیکنان شاخص بوشهری ها می توان از مهدی قائدی،صادق گشنی،سعید ابراهیم پور و محمد طارمی نام برد که البته طارمی به دلیل شکستگی بینی خود در تمرینات شاید به این بازی نرسد.

آخرین باری که این دو تیم به مصاف هم رفتند در لیگ یک فصل ۸۹-۹۰ بود که سپیدرود در رشت و در دیداری که ۲-۰ از ایرانجوان عقب بود به برتری ۳-۲ برسد.ستاره سپیدرود در آن بازی میلاد پورصف شکن مهاجم فعلی مس کرمان بود و فونیکه سی دو گل ایرانجوان را زده بود.

سپیدرود فصل قبل در لیگ دو و در مرحله نخست این بازیها در بوشهر موفق شد با تک گل میعاد یزدانی شاهین بوشهر را مغلوب کند و خاطره خوبی از بازی در بوشهر نظرمحمدی و شاگردانش دارند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/367g6e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


داور بازی ایرانجوان مقابل سپیدرود تغییر کرد