تاریخ انتشار: 1395/09/10 17:52
کد خبر: 245966

پیش بازی گل گهر-آلومینیوم اراک/ تفکر حمله بر ضدحمله غلبه می کند؟!

تیم فوتبال آلومینیوم اراک در هفته پانزدهم رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال باشگاههای کشور پنجشنبه در سیرجان به مصاف گل گهر این شهر می رود.
پیش بازی گل گهر-آلومینیوم اراک/ تفکر حمله بر ضدحمله غلبه می کند؟!

به گزارش فرتاک ورزشی، نماینده اراک تا به اینجای رقابتها با کسب 19 امتیاز در جایگاه دهم جدول قرار دارد و در طرف مقابل گل گهرسیرجان با 23 امتیاز در جایگاه پنجم جدول ایستاده است.

در این مسابقه که از ساعت 14:15 در ورزشگاه اختصاصی گل گهر آغاز خواهد شد، دو تیم در حالی به میدان می آیند که میزبان در آخرین مسابقه خود در این رقابتها، مقابل پارس جنوبی جم با حساب دو بر صفر مغلوب شده است و میهمان نیز پس از کسب تساوی یک بر یک مقابل نساجی مازندران، عازم سیرجان شده است.دو تیم طی هفته های اخیر امتیازات زیادی را از دست داده اند و در سه هفته اخیر آلومینیوم 3 امتیاز و گل گهر سیرجان 2 امتیاز کسب کرده اند.

گل گهر سیرجان با هدایت وینگو بگوویچ در حالی در این دیدار به مصاف آلومینیوم اراک می رود که تا به اینجای کار که 14 هفته از رقابتها گذشته است با آمار 21 گل زده میانگین 1/5 گل در هربازی را برای خود به ثبت رسانده است و 14 بار نیز دروازه این تیم باز شده است تا میانگین 1 برای گلهای خورده آنها نیز رقم بخورد.ضمن اینکه نماینده استان کرمان تا به اینجای لیگ در 6 مسابقه توانسته است دروازه خود را بسته نگه دارد و کلین شیت به ثبت برساند.

در طرف مقابل شاگردان داوود مهابادی در 14 بازی قبل 14 بار دروازه رقبا را باز کرده اند و 11 بار نیز دروازه خود را باز شده دیده اند تا در هر مسابقه به طور میانگین 1 گل زده و 0/79 گل خورده به نام آلومینیوم اراک به ثبت رسیده باشد.اراکیها تا به اینجای مسابقات در 7 هفته از بازیها توانسته اند کلین شیت کنند.

سیرجانی ها در حالی در این هفته یک دیدار خانگی را تجربه می کنند که در این فصل در مصافهای خانگی خود 4 پیروزی، 2 تساوی و 1 شکست را تجربه کرده اند. در طرف دیگر نگاهی به دیدارهای خارج از خانه آلومینیوم اراک در این فصل نشان می دهد نماینده استان مرکزی نیز در 7 بازی ای که میهمان رقبا بوده است 2 پیروزی، 4 تساوی و 1 شکست تجربه کرده است.

حال باید در انتظار این مسابقه نشست و دید که آیا آلومینیوم اراک می تواند با کسب یک پیروزی خارج از خانه مقابل رقیب خود، به رده های بالاتر جدول دست پیدا کند یا این گل گهر سیرجان خواهد بود که برای جا نماندن از قافله صدرنشینان در این مسابقه نتیجه دیدار را به نفع خود رقم می زند و یا اینکه دو تیم به تقسیم امتیازات در این دیدار رضایت می دهند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rkl7m

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تیم منتخب هفته ی چهارم لیگ یک+پوستر
اختصاصی/