تاریخ انتشار: 1395/09/11 17:54
کد خبر: 245767

پیروزی نساجی مقابل فولاد یزد/ آتش بازی نساجی در حضور پرشور هوادران

قرمزپوشان قائمشهری در دیداری عجیب با سه گل موفق به کسب سه امتیاز بازی با فولاد یزد شدند.
پیروزی نساجی مقابل فولاد یزد/ آتش بازی نساجی در حضور پرشور هوادران

به گزارش فرتاک ورزشی، نساجی مازندران بعد از جنجال های زیادی که در روزهای گذشته تجربه کرده بود، برابر فولاد یزد در دیداری خانگی به پیروزی رسید. شاگردان محمود فکری که در هفته های گذشته به دلیل مشکلات مالی حاشیه و جنجال های زیادی را تجربه کرده بودند، در این دیدار خانگی برابر فولاد یزد پانزدهم جدولی با سه گل به برتری رسیدند.

نکته جالب توجه درباره گل های نساجی در این دیدار این است که دو گل ابتدایی این تیم با اشتباه فردی بازیکنان تیم یزد وارد دروازه حریف شد تا نساجی این دیدار خانگی را در نیمه اول با دو گل به خودی حریف به پایان برساند. در نیمه دوم نیز دو تیم موقعیت هایی را داشتند اما در نهایت عباس زاده توانست دقیقه 93 گل سوم را وارد دروازه حریف کند.

شاگردان فکری که برای صعود به لیگ برتر می جنگند، با کسب این پیروزی 24 امتیازی شدند و می توانند امیدوار باشند با توجه به دیدارهای رو در روی تیم های مدعی لیگ یکی از رده نهم جدول حتی تا رده چهارم جدول نیز صعود کنند. نساجی در هفته آینده باید برابر تیم راه آهن قرار بگیرد که این تیم نیز مشکلات مالی زیادی دارد.

فولاد یزد نیز که پیش از این بازی با 13 امتیاز در رده پانزدهم جدول رده بندی حضور داشت، همچنان در این رده باقی خواهد ماند تا فاصله این تیم با منطقه خطر همچنان حفظ شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4voywj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی نساجی-فولاد یزد/ نبرد بحران زده ها در قائمشهر