تاریخ انتشار: 1395/09/11 19:02
کد خبر: 245742

پیروزی ایرانجوان مقابل سپیدرود/ سعید مفتخر اولین اتفاق خاص را رقم زد

تغییر مربی در نیمکت ایرانجوان بوشهر بزرگترین شوک این هفته را به سپدرود رشت وارد کرد.
پیروزی ایرانجوان مقابل سپیدرود/ سعید مفتخر اولین اتفاق خاص را رقم زد

به گزارش فرتاک ورزشی، سپیدرود که با لغو بازی اش در هفته گذشته به دلیل بارش شدید برف، برای تثبیت صدرنشینی به بازی مقابل ایرانجوان بوشهر چشم دوخته بود، شکست سنگینی را مقابل این حریف متحمل شد.

شاگردان نظرمحمدی که پیش از این دیدار با یک بازی کمتر و با کسب 28 امتیاز در صدر جدول حضور داشتند به امتیازات این بازی چشم دوخته بودند اما با شکست سنگین مجبور به ترک بوشهر شدند.

صدرنشین شمالی لیگ برتر مقابل ایرانجوان بوشهر در حالی برابر یکدیگر قرار گرفته بودند که بوشهری ها در 5 دیدار اخیر خود موفق به کسب پیروزی نشده بودند و این مساله باعث شده بود تا آنها دست به تغییر روی نیمکت خود بزنند. در سمت مقابل اما سپیدرود در 5 بازی اخیر خود با دو تساوی و 3 پیروزی شرایط مناسبی برای تداوم صدرنشینی در صورت کسب امتیاز مقابل این حریف داشت.

ایرانجوان اما پیش از این بازی سعید مفتخر را بار دیگر روی نیمکت خود قرار دادند و با خرمزی قطع همکاری کردند تا این شوک بزرگ با بازگشت سرمربی فصل قبل این تیم منتهی به شکست سنگین نماینده رشت و صدرنشین شود.

حجت اسلامی در دقیقه 7 توانست گل اول بازی را برای ایرانجوان به ثمر برساند اما محمد لطفی دو دقیقه بعد این گل را پاسخ داد تا حساب کار بار دیگر به تساوی بکشد اما دبل حجت اسلامی در همان نیمه اول، ایرانجوان را به عنوان تیم پیروز راهی رختکن کرد و در ادامه نیز مهدی قائدی در ابتدای نیمه دوم گل سوم ایرانجوان را به ثمر رساند تا این تیم نماینده شمال و صدرنشین لیگ را با شکستی تلخ راهی رشت کند.

سپیدرود با این شکست به رده دوم جدول سقوط کرد و البته این شانس را در بازی معوقه خود مقابل اکسین دارد تا با کسب نتیجه بار دیگر به صدر جدول دست یابد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rkyvz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی ایرانجوان-سپیدرود/ تغییر مشکل گشا خواهد شد!