تاریخ انتشار: 1395/09/11 19:46
کد خبر: 245725

پیروزی نفت امیدیه مقابل نفت و گاز گچساران/ امیدیه پیروز بازی بزرگ لیگ دو

عصر امروز در یک بازی از لیگ دو گروه اول تیم های نفت امیدیه و نفت و گاز گچساران به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه 2 بر 1 به نفع تیم نفت امیدیه به پایان رسیدند.
پیروزی نفت امیدیه مقابل نفت و گاز گچساران/ امیدیه پیروز بازی بزرگ لیگ دو

به گزارش فرتاک ورزشی، تیم نفت امیدیه در بازی قبلی خود با تیم شهر باران به نتیجه صفر بر صفر رسید،تا بعد از برد هفته 11 یک ناکامی دیگر را تجربه کند.

در مقابل تیم نفت و گاز گچساران در خانه با نتیجه یک بر یک در مقابل برق نوین متوقف شد تا بعد از مدت ها در خانه باز متوقف شود.

بررسی نقاط ضعف و قدرت دو تیم:

شاگردان هرمزی 16 گل زده و 10 گل خورده از نظر دفاعی عملکرد بدی نداشته اند و در خط حمله عملکرد خوبی دارند.این تیم با 6 برد 4 تساوی و 2 باخت وضعیت قابل قبولی در جدول دارد.

در مقابل شاگردان یزدی که به نوعی شگفتی ساز جام حذفی هم هستند،با21 گل زده و 7 گل خورده آمار خوبی در خط حمله و دفاع خود دارند.این تیم با 5 برد 4 تساوی و3 باخت باید در نیم فصل دوم باز هم به روزهای خوب خود برای صعود به دور بعدی بازگردند.

تیم نفت امیدیه با 22 امتیاز در رده 4 جدول هستند امیدوار به صعود برای دور بعدی هستند.این تیم توانست از آمار نباختن خود در خانه دفاع کند.در مقابل تیم نفت و گاز با 19 امتیاز در رده 5 جدول قرار دارند.این تیم که یک بازی عقب مانده دارد با برد در این بازی میتواند به جمع مدعیان برگردد.

نویسنده: "امیرحسین سلیمی زاده"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/367mvz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی نفت امیدیه-نفت و گاز گچساران/ مهیج و نفس گیر در جنوب