تاریخ انتشار: 1395/09/13 12:29
کد خبر: 245418

دوستان دیروز، دشمنان امروز شدند/ عده ای در حال ایجاد حاشیه علیه خونه به خونه!

باخبر شدیم برخی از افرادی که خود را هوادار دلسوز و با تعصب تیم می نامند، درحالیکه از نظر باشگاه فعالیت آن ها غیررسمی می باشد، پس از شکست خونه به خونه مقابل فجر سپاسی در فضای مجازی شدیداً به چند تن از اعضای تیم خونه به خونه بابل حمله کردند.
دوستان دیروز، دشمنان امروز شدند/ عده ای در حال ایجاد حاشیه علیه خونه به خونه!

به گزارش فرتاک ورزشی، این افراد به تعصب برخی از اعضای تیم خونه به خونه، به تیم های سابقشان، مدام ایراد و بهانه می گیرند این بار هم پس از یک شکست دیگر قلب تیم خود را هدف گرفته اند!!

یادمان نرفته که پس از شکست خونه به خونه مقابل سپیدرود، این افراد که خودشان به صورت خودجوش به رشت رفته بودند (بار دیگر تاکید می کنیم، منظورمان لیدر های رسمی نیست)، پس از پایان بازی به محسن فروزان حمله کردند و با فحاشی و به کار بردن الفاظ رکیک باعث شدند تا فروزان هم دست به کاری اشتباه بزند و از تیم کنار گذاشته شود.

این افراد در بازی با اکسین نیز وقتی دیدند تاب شکست را ندارند با تحریک هواداران باعث نیمه تمام ماندن بازی شدند تا هواداران بابلی را سه هفته از حضور در بازی های خانگی محروم سازند.

و این بار هم در شاهکاری دیگر، در حالیکه که همه دیدند، خونه به خونه روز خوبی را در برابر فجر نگذراند، انگشت اتهام را به سوی کسانی نشانه گرفتند که بار ها در این فصل از هواداران در برابر توهین های تیم حریف دفاع کردند.

هیچ کدام بازی با آلومینیوم اراک یا نفت مسجد سلیمان و یا اکسین را فراموش نکرده ایم که امثال فیروز کریمی، رضا جباری ها و میررسول حسینی ها به هواداران خونه به خونه توهین کردند و در این بین تنها چند فرد خاص عضو تیم به آن ها واکنش نشان دادند. آیا یادمان رفته حنیف عمران زاده بازی را رها کرده و به رضا جباری، یار ذخیره نفت، اخطار جدی داد که دست از خراب کردن جو ورزشگاه بردارد؟؟ و البته اتفاق مشابه در دیدار با ایرالکو و تذکر جدی بچه غول به حسینی، سنگربان اراکی ها؟! آیا فراموش کرده ایم مهرداد میناوند به خاطر فحاشی فیروز کریمی به مردم بابل با او درگیر شد و سه جلسه از نشستن روی نیمکت محروم شد؟؟

افراد خاصی که تا دیروز از چیدمان ترکیب مرزبان در ال مازنو تقدیر می کردند امروز به همان ترکیب ایراد می گیرند!! به همان بازیکنان بی احترامی می کنند!! آقایان، پیج شخصی افراد نشان دهنده حالات روحی کسی نیست و البته به شما هم ارتباطی ندارد که چه کسی بخواهد چه چیزی را در پست خود قرار دهد!!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rkyay

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تصاویر/ دیدار فجرسپاسی-خونه به خونه
از نگاه دوربین آبتین علی نیا