تاریخ انتشار: 1395/09/13 12:42
کد خبر: 245414

حسین بهاروند: تمامی بازیکنان خیبر از انگیزه بالایی برای درخشش برخوردارند

کاپیتان تیم فوتبال خیبر خرم آباد از انگیزه بالای بازیکنان این تیم در لیگ یک امسال خبر داد.
حسین بهاروند: تمامی بازیکنان خیبر از انگیزه بالایی برای درخشش برخوردارند

به گزارش فرتاک ورزشی، حسین بهاروند کاپیتان خیبر گفت: بعد از بازی با بادران عزم خودملن رل جزم کردیم که بتولنیم 3 امتیاز بازی با استقلال اهواز رل کسب کنیم ، یک هفته ی پرفشار از لحاظ تمرینی و مرور تاکتیک پشت سر گذاشتیم تا این بازی را پیروز شویم.

وی افزود: خداروشکر که بازی را خوب شروع کردیم و نبض بازی را به دست گرفتیم و توانستیم موقعیت سازی کنیم و از یک کرنر به گل اول دست پیدا کنیم ، بعد از گل اول آقای حقدوست به بازیکنان گفتند که فشار ببشتری بیاوریم و گل دوم را بزنیم تا حاشیه امنیت بیشتر شود و بعد از چند دقیقه، خوشبختانه دوباره به گل دست پیدا کردیم.

وی ادامه داد: هرچند که نیمه دوم موقعیت های زیادی را از دست دادیم اما با حفظ نتیجه بازی را به پایان رساندیم.

وی اشاره کرد: انشالله با بازگشت آقای بهاری و آقای صدرا تیم کامل تر میشود چون با ورود آقای حقدوست تغییر و تحول عظیمی در تیم بوجود آمده و از لحاظ روحی، روانی همه در شرایط تازه ای قرار گرفتند و تمام بازیکنان لحظه شماری میکنند تا بازی کنند و خودشان را به آقای حقدوست ثابت کنند، ایشان به همه ی بازیکنان بها میدهند اما قبلا شاهد چنین شرایطی نبودیم، الان بازیکنان جوان هم با تمام انگیزه تمرین میکنند تا فرصت بازی پیدا کنند.

بهاروند در پایان گفت: امیدوارم با 3 امتیاز بازی گوشه ای از زحمات جناب حقدوست را جبران کرده باشیم و خوشحالم از خوشحالیه تماشاگران عزیزمان که در آن شرایط جوی تا آخر بازی در کنار تیم حضور داشتند.

مصاحبه: "حسین پنبه کار"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ndo9g

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حسین بهاروند: منتظر نتایج طوفانی خیبر باشید

مهدی عبدی؛ ژنرال خیبر در لیگ یک
در ستایش بهترین های لیگ یک