تاریخ انتشار: 1395/09/13 19:15
کد خبر: 245320

ملوان با هفت‌تیر خشاب‌های خالی به بازی هشتم می‌رسد؟

ملوان در 7 بازی تیر خلاص را در دقایق پایانی به حریف زده است و توانسته از شکست نجات پیدا کند.
ملوان با هفت‌تیر خشاب‌های خالی به بازی هشتم می‌رسد؟

به گزارش فرتاک ورزشی، تیم فوتبال ملوان با صدرنشینی‌اش در رقابت‌های لیگ دسته اول به همه ثابت کرده است که می‌تواند دوباره متولد شود و به لیگ‌برتر بازگردد. این تیم شمالی که در هفته گذشته مقابل پارس جنوبی جم توانست یک امتیاز کسب کند و با همان یک امتیاز در صدرجدول حضور پیدا کند. آنها در 7 هفته از پانزده رقابت‌ برگزار شده‌شان توانستند در 10دقیقه پایانی از شکست رهایی یابند و امتیازات بازی مقابل رقبا را کسب کنند.

نکته قابل توجه آن است دیدار آنها مقابل سپیدرود رشت در هفته چهارم با توجه به اعلام 2 پنالتی از سوی داور بازی در حالی با پیروزی به پایان رسید که حسین شنانی مهاجم این تیم در دقیقه 86 بازی توانست برای تیمش گلزنی کند و دیگر بازی‌ای که تیر خلاص را در دقایق پایانی به ثمر رساندند بازی با استقلال اهواز در هفته دوازدهم است که تنها بازی‌ای است که از حریف پیش بودند اما در 10 دقیقه پایانی گل تثبت پیروزی‌شان را به ثمر رساندند.

ملوان در هفته آینده مقابل خونه به خونه در بابل دیدار دارد که باید دید آیا آنها از موقعیت‌هایشان در طول بازی بهره می‌برند یا باز هم در دقایق پایانی با هفت‌تیری خالی از خشاب تیر خلاص را می‌زنند یا خیر.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wppgr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خلاصه بازی ملوان 1-1 پارس جنوبی جم + فیلم