تاریخ انتشار: 1395/09/22 22:14
تیغ‌نورد:
کد خبر: 243407

میثاقیان زحمت زیادی کشید/ امیدوارم حضور ربیعی یک شوک به تیم وارد کند

بادران تهران طی تغییر و تحولاتی سرمربی سابق خود محمد ربیعی را مجددا به کار گرفت.
میثاقیان زحمت زیادی کشید/ امیدوارم حضور ربیعی یک شوک به تیم وارد کند

محمود تیغ‌نورد کاپیتان این تیم تهرانی درباره بازگشت محمد ربیعی در بادران گفت: باید از زحمات بی‌دریغ آقای میثاقیان تشکر کنیم واقعا هرچه در توانشان بود برای این تیم گذاشت، خیلی‌خیلی زحمت کشید و می‌دانم که وقتش را برای بادران می‌گذاشت حالا به هر دلیلی که بیشتر می‌توان گفت بدشانسی در خیلی از بازی‌ها توپ‌هایمان گل نشد و متاسفانه ما شرمنده ایشان شدیم. واقعا باید بازی‌ها را می‌بردیم و خودمان از این اتفاقی که افتاد شوکه شدیم اما امیدوارم این شوکه مثبت باشد. یعنی اینکه این موضوع بادران را رو به جلو ببرد.

وی افزود: می‌دانم خیلی از بچه‌هایی که امسال در این تیم حضور دارند و زمان اکبرآقا قرارداد بستند در لیست آقای ربیعی هم بودند از جمله خود من؛ ابتدای فصل زمان حضور ایشان با باشگاه بادران صحبت کرده بودم.

تیغ‌نورد در ادامه گفت: این موضوع خیلی خوب است و کار را برای آقای ربیعی راحت‌تر می‌کند و ان‎شاءالله که موفق باشد. انگیزه دارد، مدیریت به ایشان اعتماد کردند و امیدوارم انگیزه‌شان باعث شود که تیم ما رو به جلو حرکت کند. امیدوارم ادامه روند خوبمان که با اکبرآقا پیش می‌بردیم با ایشان پیش ببریم و ادامه‌دهنده راه ایشان باشد. آقای ربیعی خودشان معتقدند این تیم، تیم اکبرآقاست و هر افتخاری کسب کنیم و به لیگ‌برتر صعود کنیم تیم اکبرآقا باعث افتخار شده است. امیدوارم بچه‌ها قدردان باشند و از این شرایط خارج شوند تا بتوانیم در ادامه روندهایمان موفق باشیم.

کاپیتان بادران در خصوص اینکه تنها یک بازی تا نیم فصل باقی مانده بود و این اتفاق در نیم فصل رخ نداد هم می‌گوید: این موضوع مربوط به مدیریت باشگاه می‌شود و بحث مدیریتی است و با آقای میثاقیان به توافق رسیدند که قطع همکاری کنند. دلیلش را من نمی‌دانم و فکر می‌کنم در حیطه کاری من هم نباشد. اما آنطور که می‌دانم آقای میثاقیان برنامه‌های ویژه ای برای نیم فصل دوم داشتند که به هر حال این اتفاق افتاده و کسی نمی‌تواند کاری کند و چیزی بگوید. به عنوان بازیکنانی که مربی‌شان اخراج شده فقط می‌توانیم بگوییم شرمنده ایشان هستیم چون صادقانه کار کردند.

او در خصوص دیدارشان با پارس جنوبی جم هم گفت: بازی سختی مقابل پارس جنوبی داریم که هم کادرفنی‌اش قابل احترام است و هم بچه‌هایشان فوتبالیست‌های خوبی هستند. متاسفانه در این دیدار به دلیل 3 اخطاره بودن حضور ندارم ولی امیدوارم با شوکی که به تیم دادند مثبت باشد و بتوانیم از همین بازی برنده باشیم. شرایط در این دیدار حساس است و طی جلسات و صحبت‌هایی که انجام دادیم به بچه‌ها گفتیم که باید به خاطر افتخار و عزت خودمان و آقای میثاقیان هم که شده پیروز میدان باشیم چون اکبرآقا زیر سوال می‌روند و به خاطر ایشان هم که شده سعی می‌کنیم که این بازی را برد پشت سر بگذار

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dnolp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سخنی با سرمربی جدید بادران؛  توقع بالاست اشتباه نکن!
اختصاصی/