تاریخ انتشار: 1395/09/23 13:54
کد خبر: 243286

پیش بازی بادران-پارس جنوبی؛ تقابل نسل جدید مربیان/ رونمایی از اولین مدل بادران ربیعی!

آخرین بازی دور رفت رقابت های دسته یک فوتبال کشور روز چهارشنبه در استان های مختلف کشور برگزار می شود ، در یکی بازی های این هفته که بر اساس برنامه چهارشنبه ٢٤آذر ماه برگزار می شود از ساعت ١٤ تیم فوتبال بادران میزبان پارس جنوبی جم است.
پیش بازی بادران-پارس جنوبی؛ تقابل نسل جدید مربیان/ رونمایی از اولین مدل بادران ربیعی!

به گزارش فرتاک ورزشی، بادرانی ها که این هفته با تغییر سرمربی خود دیگر میثاقیان روی نیمکت تیم خود نمی بینند .

محمد ربیعی مربی جوان و بادانش سال گذشته بادران از ابتدای هفته کار خود را با نارنجی پوشان آغاز کرده است و در اولین بازی خود روی نیمکت بادرانی ها در فصل جدید و آخرین بازی نیم فصل سعی دارد با امتیاز کامل راهی تعطیلات نیم فصل برود

در آن سوی میدان نیز پارس جنوبی که در راس تیم فنی خود مهدی تار تار حضور دارد که سابقه مربیگری در لیگ برتر نیز در کارنامه خود دارد .

بادرانی ها که پنج بازی آخر خود را با  دو باخت , دو برد و یک تساوی پشت سر گذاشته اند به مصاف پارس جنوبی می روند که در پنج بازی انتهایی خود در لیگ , سه برد و دو مساوی بدست آورده اند .

در جدول رده بندی رقابتهای لیگ نارنجی پوشان با 23 امتیاز در رتبه 9 قرار دارند و شاگردان تارتار با 27 امتیاز رتبه 4 جدول را در دست دارند .

محمد ربیعی سرمربی بادرانی ها درباره بازی با پارس جنوبی گفت : بازی با پارس جنوبی بازی بسیار سختی است , پارس جنوبی تیم خیلی خوبی است و بازی سنگینی در این هفته داریم , ان شالله بتوانیم در بازی پایانی نیم فصل و اولین بازی حضور خودم با امتیاز کامل از زمین خارج شویم .

از طرفی هم سعید محمدی فر بازیکن تیم پارس جنوبی گفته است :به هرحال شرایط لیگ طوری است که هیچ کدام از بازی ها راحت نیستند و تیم ها از نظر فنی به یکدیگر نزدیک هستند. بادرانی ها هم با توجه به تغییراتی که داشتند مطمئنا در خانه خودشان به فکر سه امتیاز هستند که  این کار را برای ما سخت خواهد کرد .ما از ابتدای فصل سعی کردیم هیچ تیمی را دست کم نگیریم و در تمام بازی ها بهترین نمایش را داشته باشیم الان هم همین طور است و فقط برای برد به مصاف بادران می رویم.

باید منتظر ماند و دید که تقابل دو مربی از نسل جدید مربیان را کدام مربی با پیروزی پشت سرخواهد گذاشت , محمد ربیعی که همواره در تیم هایی که حضور دارد فوتبال قابل قبولی به نمایش میگذارد یا مهدی تارتاری که شش هفته است که تیمش نباخته است . 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ndgav

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


محمد ربیعی: بادران در قلب من است/ در نیم فصل سعی در تقویت تیم داریم