تاریخ انتشار: 1395/09/23 13:58
کد خبر: 243284

پیش بازی ملوان-نفت مسجدسلیمان؛ سهراب یا حاجی مایلی، کدامیک رستگار می شوند!

ملوانان در هفته هفدهم میزبان نفت مسجد سلیمان هستند.
پیش بازی ملوان-نفت مسجدسلیمان؛ سهراب یا حاجی مایلی، کدامیک رستگار می شوند!

به گزارش فرتاک ورزشی، در هفته هفدهم لیگ آزادگان تیم ملوان بندرانزلی میزبان نفت مسجد سلیمان است. ملوانان در هفته گذشته در نبود چند بازیکن اصلی خود مقابل خونه به خونه بابل شکست خوردند و با 29 امتیاز در مکان دوم جدول قرار گرفتند، البته مصدومان ملوان به این دیدار خواهند رسید،در مقابل نفت مسجد سلیمان در خانه متوقف شد شاگردان سهراب بختیاری زاده در دقایق پایانی توانستند گل تساوی را مقابل مس کرمان به ثمر برسانند و از یک شکست خانگی فرار کنند. نفت مسجد سلیمان با 17امتیاز در رده چهاردهم جدول رده بندی قرار دارد.

⚽️این دیدار سومین تقابل رسمی این دو تیم خواهد بود که آخرین دیداری که تیم ملوان مقابل مسجد سلیمان قرار گرفت با برد یک بر صفر ملوانان همراه بود. مکان دوم جدول برای تیم ملوان در صورت برد مقابل نفت مسجد سلیمان قطعی می باشد و با توجه به نتایج مسابقات تیمهای دیگر احتمال صعود به رده نخست جدول هم در نیم فصل وجود دارد. ملوانان بعد از چند هفته که چمن استادیوم تختی درحال بازسازی و مرمت بود آخرین تمرین خود را در ورزشگاه تختی انجام دادند.مسعود رضاییان مدیرعامل باشگاه ملوان سابقه مدیرعاملی باشگاه نفت مسجد سلیمان را در کارنامه دارد. همچنین مسعود پور محمد جعفر دروازبان نفت مسجد سلیمان سابقه بازی در تیم ملوان را دارد.

مهدی رستمی و رضا صفرپور مصدومان تیم ملوان هستند و به این دیدار نخواهند رسید.

دمای هوای روزچهار شنبه 24 آذر شهر بندرانزلی در هنگام برگزاری این دیدار 12 درجه و میزان طوبت 80 درصد می باشد.

دیدار ملوان بندرانزلی و نفت مسجد سلیمان چهار شنبه 24آذر و راس ساعت 14 در ورزشگاه تختی بندرانزلی برگزار می شود. این دیدار از شبکه باران پخش مستقیم خواهد شد.

این دیدار حساس را یاسر همرنگ قضاوت خواهد کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lad8e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی خونه به خونه-ملوان/ ملوانی‌ها مقابل ملوان و مایلی کهن!