تاریخ انتشار: 1395/09/24 23:52
کد خبر: 242963

تحلیل بعد بازی؛ زیبا و جذاب در خرم آباد، مرزبان با امتیاز نیم فصل را تمام کرد

در هفته هفدهم لیگ دسته اول فوتبال ایران ،جدال دارا وندارهای لیگ دسته اول فوتبال ایران در ورزشگاه پیر شهر خرم آباد با تساوی بدون گل به پایان رسید.
تحلیل بعد بازی؛ زیبا و جذاب در خرم آباد، مرزبان با امتیاز نیم فصل را تمام کرد

به گزارش فرتاک ورزشی، در این دیدار خیبر با اندیشه های تاکتیکی داود حقدوست مربی جوان ،وبا دانش خود پس از باخت سسنگین ودور از انتظار هفته گذشته در رفسنجان با تجدید قوا ،وانسجام تیمی مناسب ویک هفته کار روحی وروانی با بازیکنان جوان وجویای نام خیبر که علیرغم همه مشکلات مالی در برابر بازیکنان میلیاردی بسیاری از تیم های متمول لیگ یکی خوش درخشیدند در هفته پایانی در برابر پولدارهای بابلی که هیچ دغدغه ای ندارند مگر صعود به لیگ برتر فوتبال قرار گرفتند . 

در این دیدار حقدوست تیم خود را باسیتم شناور وبستن خط هافبک پر کار خونه به خونه آغاز کرد . 

در این دیدار در نیمه اول خیبر وخونه به خونه بازی را با جدال وجنگ هایی فیزیکی میانه میدان سپری کرده وسعی در تصاحب توپ وبازی با نبرد بین مهدی عبدی ،حسین جعفری ومحمد بهاروند با میثم نقی زاده ،مهدی خیری و محمد علیزاده برای گرفتن بازی داشتند . 

و البته خیبر دل به بازی سرعتی وتکنیک حسین بهاروند ومسعود ستاری در راست وامیر منصوریان ویاسر درویشی در چپ را داشتند که بازیکنان خونه به خونه با بستن این روزنه ها عملا در نیمه اول اجازه خود نمایی را به خط هافبک خیبر در این نیمه ندادند . 

ضمن اینکه در این دیدار خط دفاعی خیبر در قلب دفاع با بازگشت وحید همراز مدافع مستحکم وتکنیکی خیبر وبازی با طراوت ومحکم محسن طرحانی عملا مهاجمان زهردار وخطرناکی همچون محمد غلامی وجلال رافخایی را کاملا مهار کرده واجازه گلزنی وخود نمایی را از این بازیکنان گرفتند . 

در نیمه دوم دو تیم فوتبالی جاندار وتماشایی را به نمایش گذاشته وصاجب چند موقیت گلزنی مسلم شدند. 

که مهمتریت موقعیت ها در دقایق 66و73تیم خونه به خونه با استفاده از کارهایی ترکیبی از جناح چپ خیبر وعمق دفاع توسط مهدی خیری وجلال رافخایی صاحب موقعیت شدند که درخشش روزبه سینکی وخوش شانسی  خیبر مانع بزرگی برای کامیابی تیم خونه به  خونه در گلزنی بود . 

خیبر ی ها هم 3بار در دقایق 65،77و85توسط مهدی عبدی ،شهاب دارایی وفرزاد بهاری صاحب موقعیت گلزنی شدند که  درخشش میکاییل ایمن تراج دروازبان خونه به خونه مانع از گلزنی خیبر ی ها شد . 

در این دیدار حسین جعفری در میانه میدان با پاس های تک ضرب ودوندگی بی امان به همراه مهدی عبدی ومحمد بهاروند عملا خط هافبک خونه به خونه را در نیمه دوم از کار انداخته  وبازی کاملا در اختیارخیبر بود . 

ضمن اینکه در نیمه دوم بازی خوب یاسر درویشی وامیر منصوریان عملا جناج راست خونه به خونه را سخت تحت فشار خود قرار دادند. 

در تیم خونه به خونه هم تجربه میثم نقی زاده وجلال رافخایی در این دیدار برای کسب تساوی با درخشش خوب ایمن تراج درورن دروازه ووفا هخامنش وسلیمان زاده در قلب دفاع در ناکامی مهاجمان خیبر بی تاثیر نبود . 

خیبر در آخرین بازی دور رفت لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور که با حضور بیش از 6 هزار تماشاگر خونگرم به داوری " پیمان فرخی‌مهر" برگزار شد، با قبول تساوی صفر بر صفر برابر خونه به خونه، به دیدارهای برگشت این رقابت‌ها چشم دوخته است.

خیبر که سعی داشت خاطره شکست سنگین هفته قبل را فراموش کند، در یک رقابت پایاپای در برابر تیم خونه‌به‌خونه مازندران یکی از مدعیان این مسابقات جدال سختی را برگزار کرد و در حالی که در دقایقی از بازی، برتر نشان می‌داد، در پایان دو تیم به تساوی امتیازات رضایت دادند.

 

خیبر خرم‌آباد در حالی به تعطیلات نیم‌فصل رفت که با این تساوی و 17 امتیاز یک پله سقوط کرد و در رده‌ی پانزدهم جای گرفت، خونه‌به‌خونه هم با 28 امتیاز در رده‌ی چهارم جای کرد.

خیبر در اولین بازی نیم‌فصل دوم لیگ دسته اول فصل روز جمعه 17 دی‌ماه میزبان فولاد یزد است و خونه‌به‌خونه هم میهمان استقلال اهواز است.

نویسنده: "محمود داوودی نژاد"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oergd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


داوود حقدوست: خونه به خونه در برابر ما حرفی برای گفتن نداشت/ توان حضور در نیم فصل دوم بدون حمایت مالی را نداریم