تاریخ انتشار: 1395/09/28 16:32
اختصاصی/
کد خبر: 242146

سینکی: با وجود هواداران پرشور هیچ توجهی به خیبر نمی‌شود

روزبه سینکی دروازه‌بان خیبر خرم آباد با کلین شیت مقابل خونه به خونه عملکرد خوبی از خود در این بازی بجا گذاشت.
سینکی: با وجود هواداران پرشور هیچ توجهی به خیبر نمی‌شود

سنگربان خیبر خرم آباد در خصوص دیدار با خونه به خونه به خبرنگار فرتاک ورزشی گفت: بازی با خونه به خونه بازی خوبی بود، آنها چند موقعیت داشتند اما بازی دست ما بود و ما سوار بر بازی بودیم. متاسفانه نتوانستیم بازی را در خانه ببریم باز هم نیم فصل اول با توجه به بضاعت مالی ای که داشتیم و هیچ کس به فکر ما نبود نتایج خوبی کسب کردیم.

سینکی درباره عملکرد خود می گوید: در نیم فصل اول عملکردم به اعتقاد خودم  خوب بوده و در  15 بازی  19 گل دریافت کردم و اگر بازی با مس رفسنجان را که در آن زانویم مصدوم بود و 6 گل دریافت کردم را کنار بگذاریم می شود 13 گل خورده که 4 تای آنها پنالتی بوده و در کل دریافت 9 گل عملکرد بدی نیست.

وی شرایط این تیم را مناسب توصیف نمی کند: با توجه به شرایط مالی که در خرم آباد حاکم است بعید می دانم که روندمان تغییری داشته باشد. بعید می دانم این تیم بتواند نتیجه بگیرد. یکسری از بازیکن ها هم جدا شده اند یا قصد جدایی دارند. حتی خودم به دنبال این هستم که از شرایط همین باشد جدا شوم.

سینکی در پایان افزود: هیچ پولی دریافت نکرده ایم و کسی جوابگوی ما نیست و اصلا مسئولین شهر برایشان مهم نیست که این تیم هست یا نیست. مردم هم از بازیکن ها توقع دارند، وقتی 8 هزار نفر به ورزشگاه می آیند قطعا توقع نتیجه گیری از این تیمشان را دارند ولی نمی دانند در چه شرایطی تمرین می کنیم و در چه شرایطی قرار داریم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yw7pm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



تحلیل بعد بازی؛ زیبا و جذاب در خرم آباد، مرزبان با امتیاز نیم فصل را تمام کرد