تاریخ انتشار: 1395/10/15 22:54
کد خبر: 238076

جنجالی ترین خرید نیم فصل فوتبال ایران از آن لیگ یکی های شمالی شد!

هواداران نساجی با سرپرست تیم خونه به خونه تماس گرفته اند که از جذب مجتبی رمضانی منصرف شوند اما یار ۹۹ نساجی که اشک هایش پس از شکست دربی تمام نمی شد، دیگر بازیکن تیم بابلی هاست!
جنجالی ترین خرید نیم فصل فوتبال ایران از آن لیگ یکی های شمالی شد!

به گزارش فرتاک ورزشی، خونه به خونه گفته که نگذاشته رمضانی از استان خارج شود و در واقع خریدش را از تیم بحران زده ی نساجی خوب جلوه داد اما حقیقت این است که جدال میان دو تیم با این جابجایی بیشتر شده است.

پیوستن مجتبی رمضانی از نساجی به خونه به خونه بابل با حرف و حدیث های زیادی همراه بوده است و مدیران باشگاه نساجی می گویند که چون رمضانی در یک فصل با دو تیم قرارداد بسته نمی تواند برای تیم دیگری بازی کند.

هوشنگ نصیرزاده در مورد اینکه آیا یک بازیکن می تواند در یک فصل با سه تیم قرارداد ببندد یا خیر گفت: «طبق مقررات فیفا، هر بازیکنی می تواند در دو باشگاه بازی کند ولی با سه باشگاه قرارداد ببندد. یعنی اگر یک بازیکن به هر دلیلی در تیم اول یا دوم بازی نکرده باشد، می تواند با تیم سوم قرارداد ببندد.»

نصیرزاده ادامه داد: «در قوانین فیفا از کلمه بازی کردن استفاده شده و چون این بازیکن در سایپا بازی نکرده است برای عقد قرارداد و بازی کردن برای تیم سوم مشکلی نخواهد داشت.»

این بازیکن با نساجی تا پایان فصل قرارداد دارد و چون در روزهای اخیر از دریافت ۴۰ درصد از قراردادش امتناع کرد تا به تیم خونه به خونه بپیوندند نساجی به هیات فوتبال استان و سازمان لیگ برتر شکایت کرده است. بر اساس بند قرارداد او در صورتی که تا پایان نیم فصل ۴۰ درصد از قرارداد خود را نمی گرفت می توانست قرارداد خود را یک طرفه فسخ کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39anbq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نصیرزاده: عقد قرارداد رمضانی با تیم دیگر هیچ مشکلی ندارد