تاریخ انتشار: 1395/10/17 20:17
کد خبر: 237639

اختصاصی/ راه آهن بدون دروازه بان در مصاف با گل گهر سیرجان/ سیاست یک بام و دو هوای سازمان لیگ!

دیدار تیم های راه آهن تهران و گل گهر سیرجان در حالی با نتیجه 5 بر یک بسود گل گهر به پایان رسید که راه آهن بدون دروازه بان به زمین وارد شد.
اختصاصی/ راه آهن بدون دروازه بان در مصاف با گل گهر سیرجان/  سیاست یک بام و دو هوای سازمان لیگ!

عصر امروز در اولین دیدار تیم های راه آهن تهران و گل گهر سیرجان از مرحله برگشت لیگ دسته اول فوتبال کشور، در سیرجان به مصاف هم رفتند که در نهایت گل گهر توانست با نتیجه 5 بر یک از سد راه آهن عبور نماید.

راه آهن در حالی در این بازی به میدان رفت که 11 بازیکن این تیم بدلیل مشکلات مالی از این تیم جدا شده و فدراسیون هم نسبت به ثبت قرارداد بازیکنان جدید موافقت نکرده بود تا این تیم با بحرانی جدی روبرو و به مصاف گل گهر برود.

فرشید استحقاری که در اولین بازی به همراه راه آهن بعنوان سرمربی بر روی نیمکت حضور داشت، در برابر مشکلاتی قرار گرفت که هریک از آنها به تنهایی می توانست برای ناکامی این تیم کافی باشد اما از همه آنها بدتر زمانی بود که این تیم نتوانست از دروازه بان امید خود نیز استفاده نماید و مجبور گردید که از یکی از بازیکنان در درون دروازه  استفاده نماید!

راه آهن در حالی که تنها با یک گلر به مصاف گل گهر سیرجان رفته بود همین یک دروازه بان که در تیم امید این تیم بازی می کند نیز نتوانست محوز حضور در میدان را بگیرد تا سرمربی این تیم مجبور به استفاده از یک بازیکن در درون دروازه باشد!

این دروازه بان جوان در حالی نتوانست در این باری به میدان برود که در بازی گذشته راه آهن برابر ایرانجوان بوشهر به میدان رفته بود ولی در این بازی اجازه حضور پیدا نکرد تا راه آهن با مشکلات عدیده ای برای این بازی داشته باشد.

اما نکته قابل تاسف بار این که، دکتر حسین رشیدی مدیرعامل اخلاق گرای راه آهن،  وقتی به مسئول کمیته نقل و انتقالات مراجعه تا مشکل را جویا شود با برخورد بد این مسئول روبرو می شود که جا دارد نسبت به این موضوع رسیدگی لازم صورت بگیرد.

راه آهن این بازی را باخت ولی باید متاسف برای کسانی بود که نمی گذارند در یک  شرایط متعادل تیم ها راهی مسابقات شوند و امیدواریم این موضوع در دستور کار سازمان لیگ قرار گرفته و علت بازی نکردن این بازیکن در سیرجان مشخص شود و سیاست های یک بام و دو هوای سازمان لیگ از بین برود!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oe5rv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استحقاری: میثاقیان پرفسور لیگ یک است/ بادران واقعی را در هفته های آینده خواهید دید