تاریخ انتشار: 1395/10/19 12:56
کد خبر: 237298

بادامکی: نیم فصل سختی را پیش روی داریم

هافبک تیم فوتبال سیاه‌جامگان مشهد تأکید کرد که نیم‌فصل سختی در انتظار این تیم خواهد بود.
بادامکی: نیم فصل سختی را پیش روی داریم

به گزارش فرتاک ورزشی، حسین بادامکی در خصوص شرایط فعلی سیاه‌‌جامگان در آستانه شروع نیم‌فصل دوم گفت: شرایط تیم ما بد نیست. ما چند بازیکن را از دست دادیم و چند بازیکن جدید هم به تیم اضافه شدند. نیم‌فصل سختی در انتظار ما است، ولی امیدوارم که نتایج خوبی بگیریم و از انتهای جدول جدا شویم. امیدوارم که قدرت فنی تیم در نیم‌فصل دوم بیشتر شود.

وی در ادامه در مورد اینکه برخی سیاه‌جامگان را جزو گزینه‌های اصلی سقوط می‌دانند، تأکید کرد: امتیازهای تیم‌های پایین جدول به هم نزدیک است و یک برد یا باخت همه چیز را تغییر می‌دهد. ما باید تلاش کنیم تا بهتر نتیجه بگیریم، البته در چهار بازی ابتدایی سه بار باید به بیرون از مشهد برویم و این کارمان را سخت می‌کند. امیدوارم در نیم‌فصل دوم نتایج بهتری بگیریم.

هافبک تیم فوتبال سیاه‌جامگان در خصوص بحث قلیان کشیدن فوتبالیست‌ها که حرف و حدیث‌های زیادی را ایجاد کرده است، گفت: فقط فوتبالیست‌ها قلیان نمی‌کشند و در بسیاری از قشرهای دیگر هم قلیان کشیدن رواج پیدا کرده است. شما می‌بینید که این موضوع یکی از تفریحات اصلی خانواده‌هاست، ولی فقط فوتبالیست‌ها در چشم هستند و به افراد دیگر توجهی نمی‌شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2787r6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


موضع گیری تند خداداد عزیزی درخصوص برانکو و کیروش