تاریخ انتشار: 1395/10/20 13:46
کد خبر: 237061

شعبانی: هیچ کس نمی‌داند باشگاه نساجی به کدام سمت کشیده می‌شود

محمدباقر شعبانی گلر تیم فوتبال سپیدرود ناراحت از جعل نامه‌ای غیر از نامه‌ای که او از اداره مالیات دریافت کرده و به فدراسیون فوتبال ارائه داده است.
شعبانی: هیچ کس نمی‌داند باشگاه نساجی به کدام سمت کشیده می‌شود

شعبانی درباره حضورش در نساجی و دریافتی‌هایش طی 3 سال حضور در جمع قائمشهری‌ها به خبرنگار فرتاک ورزشی گفت: از سال 1390 تا 93 در نساجی حضور داشتم و مبلغ قراردادم در سال اول 25میلیون، سال دوم 50 میلیون، سال سوم 75 میلیون که جمعا 150 میلیون می‌شده اما تنها 20 میلیون دریافتی داشتم و 130 میلیون طلبکار بودم. همان موقع از سوی اداره مالیات فشارهای بسیاری وارد شد که به دفتر باشگاه مراجعه کردم و با مدیریت وقت صحبت کردم و با درج نامه‌ای قرار شد برحسب دریافتی‌هایمان مالیاتم پرداخت شود. اما هیچ شکایتی به کمیته انضباطی نبردم و بعد از 6 ماه حکم کمیته انضباطی به دستم رسید، حالا نمی‌دانم چه اتفاقی صورت گرفت و چطور چنین نامه‌ای جعل شده است! آنها نامه‌ای که من از اداره مالیات به فدراسیون فوتبال داده‌ام را جعل کرده‌اند. تنها نامه‌ای از باشگاه نساجی دریافت کردم فقط نامه مالیاتی بوده و هیچ برگه دیگری را به عنوان رضایت یا اینکه هیچ طلبی نداشته‌ام را امضا نکرده‌ام و نمی‌دانم این نامه از کجا آمد، امضا شد و به فدراسیون رفت؟! 

او در ادامه گفت: جالب اینجاست که آنها اول فصل با من تماس گرفتند و گفتند بیا 13 میلیون بگیر و از کل 130 میلیون‌ات بگذر که من چنین چیزی را قبول نکردم. مطمئنا پیگیر این موضوع خواهم بود و تمام مستنداتی که باید را در اختیار دارم و قطعا آنها را رسانه‌ای خواهم کرد.

وی با درخواست از پرهام برای پرداخت بدهی‌ها و اینکه حقی بر گردن او و مسئولین باشگاه است می‌گوید: یک فوتبالیست تنها منبع درآمدش فوتبالش می‌باشد که حق او و خانواده‌اش است. اگر در طی این سال‌ها کارگری می‌کردم قطعا پول بیشتری نصیبم می‌شد اما من به عشق مردم نساجی بازی کردم اما متاسفانه بعد از 3 سال هنوز نه پولی دریافت کرده‌ام و نه حکمی که مالیاتم را کاهش دهد. همه مسلمانیم و به حق‌الناس معتقد؛ از آقای پرهام خواهش می‌کنم فکری به حال بدهی‌های نساجی کنند تا زمانی که بدهکاری‌هایشان پرداخت نشود و آه و نفرین آدم‌ها از نساجی دور نشود این تیم نتیجه نمی‌گیرد.

شعبانی در پایان درباره عدم حضور نساجی در لیگ‌برتر هم خاطرنشان کرد: کسانی که طرفدار نساجی یا عاشق نساجی هستند می‌دانند چرا نساجی به لیگ‌برتر نمی‌آید و نتایجی که باید را نمی‌گیرد، من به شما می‌گویم؛ آقای پرهام کسانی را بالای سر این تیم می‌آورند که تنها به فکر منافع و جیب خود هستند آنها هر سال در پایان کار پولشان را گرفتند و تا جایی که خواستند خوردند و رفتند. همین آقایان باعث و بانی نیامدن نساجی به لیگ‌برتر هستند.

مصاحبه: "سمیه میرمحمدی"


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mbmyy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رونالدو تمامی مالیات‌هایش را پرداخت کرده است