تاریخ انتشار: 1395/10/22 13:41
کد خبر: 236612

رسول خطیبی: از لیگ یک پیشنهاد دارم

سرمربی سابق ماشین سازی تبریز گفت: معتقدم با وجود بزرگ بودن و قابل احترام بودن کی‌روش و خدمات خیلی زیادی که برای فوتبال ما داشته خوب نیست که با هر حرفی و تقریبا هر هفته استعفا بدهد و این حرکت خیلی عادی شده است.
رسول خطیبی: از لیگ یک پیشنهاد دارم

به گزارش فرتاک ورزشی، رسول خطیبی در مورد برگزاری دوره کلاس‌های مربیگری و تاثیر آن بر بالا رفتن دانش مربیان فوتبال گفت: «از فدراسیون فوتبال تشکر می‌کنم که این دوره را برگزار کرد چون برای دانش مربیان این کلاس‌ها نیاز است و نیز برای ارتقاء دانش‌ آنها خوب است. با اینکه سه چهار روز است از شروع کلاس‌ها می‌گذرد جو خوبی برقرار است و مربیان نهایت استفاده را می‌برند خدا را شکر اکثر بزرگان فوتبال نیز در این دوره حضور فعال دارند.»

وی در مورد شایعات سیگاری و قلیانی بودن برخی از فوتبالیست‌های ایران بیان کرد: «اعتقاد دارم که این آماری که گرفتند اگر درست باشد باید تاسف خورد و معتقدم به جای بیان این آمار باید به اصل مطلب در فوتبال پرداخت که اگر باشگاه‌های فوتبال ما حرفه‌ای نباشند این اتفاق به وجود می‌آید پس ما هیچ موقع حرفه‌ای نیستیم. به عنوان مثال نسل ما که در سال‌های 1997 و 1998 و نسل جدید مثل آزمون و جهان بخش در اروپا بازی می‌کنند از ساعت 8 صبح تا 8 شب بازیکنان در اختیار باشگاه‌ها هستند.»

وی ادامه داد: «متاسفانه در باشگاه‌های ما چون امکانات لازم را نداریم و حرفه‌ای نیستیم هیچ موقع نمی‌توانیم بازیکنان را به طور کامل در اختیار داشته باشیم و باید به دنبال این مسائل برویم. بیان این آمارها به نظر من غیر حرفه‌ای است اگر دنبال حرفه‌ای شدن باشیم و بازیکنان در اختیار باشگاه‌ها باشند این آمارها به وجود نمی‌آید.»

خطیبی در خصوص بروز اختلاف میان سرمربی تیم ملی و سرمربی پرسپولیس افزود: «من حق را به دو طرف می‌دهم چون هر دو مربی به فکر تیم خودشان هستند. معتقدم با وجود بزرگ بودن و قابل احترام بودن کی‌روش و خدمات خیلی زیادی که برای فوتبال ما داشته خوب نیست که با هر حرفی و تقریبا هر هفته استعفا بدهد و این حرکت خیلی عادی شده است. فکر می‌کنم این برای یک مربی بزرگی مثل کی‌روش خوب نباشد. هر دو مربی نظرات‌شان محترم است و این مساله باید مدیریت شود. مدیریت خوب باعث از بین رفتن این مسائل و حواشی می‌شود.»

سرمربی سابق ماشین سازی در مورد برگشت دوباره‌اش به فوتبال گفت: «فعلا فکر و ذکرم این کلاس است قبل از شروع این کلاس با یک تیم لیگ برتری و یک تیم از لیگ یک صحبت کرده‌ام و جواب را به بعد از این دوره موکول کردم.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lawme

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عذرخواهی اینیستا از فوتبال دوستان