تاریخ انتشار: 1395/10/22 19:08
کد خبر: 236533

مطالبات تیم فوتبال آبی‌پوشان اردبیل پیگیری می‌شود

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل گفت: نیاز است هرچه زودتر تصمیمات اساسی درمورد حل مشکلات تیم فوتبال آبی پوشان، پرداخت مطالبات و مشخص شدن تکلیف این تیم توسط شهرداری و شورای شهر و مسئولان استان اتخاذ شود.
مطالبات تیم فوتبال آبی‌پوشان اردبیل پیگیری می‌شود

به گزارش فرتاک ورزشی، صمد نوتاش ظهر امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: گرچه ابهامات زیادی درباره واگذاری تیم فوتبال شهرداری وجود دارد اما فارغ از نحوه واگذاری تیم فوتبال شهرداری اردبیل به موسسه آبی‌پوشان پایتخت که با شعار واگذاری تیم به بخش خصوصی بود، سرانجام کلید خورد.

وی افزود: بدون شک بخش خصوصی توانمند می‌تواند به رشد فوتبال کمک کند اما در کوتاهترین زمان بعد از واگذاری مشخص شد موسسه آبی‌پوشان از بنیه مالی قوی بهره‌مند نیست و در هزینه‌کرد تیم دچار مشکل شده و تیم وارد حاشیه‌های زیادی شد، گرچه مدیریت آبی پوشان فرد علاقمندی بود و زحمات زیادی هم متحمل شد اما این خصوصیات برای اداره یک باشگاه فوتبال کافی نیست.

 رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل گفت: همه افراد آگاه به مسائل فوتبال به این نتیجه رسیده بودند که این واگذاری درست نبوده و در ادامه کار مدیریت آبی‌پوشان به صورت ناگهانی از ادامه تیمداری در اردبیل منصرف شد که البته این کناره‌گیری در شرایط بسیار بد اتفاق افتاد، زیرا تیم در پرتگاه سقوط به لیگ دسته سه بود و  تیم به انسجام و وحدت و تمرین بیشتر نیاز داشت که خود را از خطر سقوط نجات دهد اما دقیقا بر عکس آن اتفاق افتاد.

نوتاش بیان کرد: با کناره‌گیری مدیریت آبی‌پوشان یک بلاتکلیفی عجیبی در تیم به وجود آمد و از یک طرف مطالبه بازیکنان و کادر فنی از سوی باشگاه پرداخت نشده و تمرینات تیم تعطیل شده و از طرف دیگر تیم به سازمان لیگ بدهکار است و اجازه جذب بازیکن ندارد.

وی اظهار کرد: با همه این تفاضل به نظر می‌رسید زمان جبران اشتباه در خصوص واگذاری تیم به موسسه آبی‌پوشان فرا رسیده است، زیرا مدیریت آبی‌پوشان کناره‌گیری کرده  و شهرداری می‌تواند جبران مافات کند و با یک تصمیم منطقی به دغدغه هواداران پایان دهد یا خود اقدام به تیمداری کند و یا اینکه در کوتاهترین زمان ممکن زمام تیم را به دیگری بسپارد.

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل افزود: آئین‌نامه نقل انتقالات فدراسیون فوتبال صراحت دارد، در صورتی که یک تیم در دو بازی جلوی تیمهای حریف حاضر نشود از جدول مسابقات کنار گذاشته می‌شود که این مورد هم طی نامه رسمی به شهرداری محترم اعلام شد.

نوتاش گفت: شهرداری اردبیل با استناد به صورت جلسه واگذاری و متعاقب آن با استناد به نامه کناره‌گیری مدیریت آبی‌پوشان  مدعی بود تیم متعلق به اداره کل ورزش و جوانان است و از طرفی اداره کل ورزش و جوانان اعلام کرد هیچ مسئولیتی در این مورد ندارد و در صورت جلسه واگذاری هم نقش یک ناظر دارد، بدین طریق تیم در آستانه بازی مقابل شهرداری ماهشهر در هوا معلق ماند و شیرازه تیم به هم پاشیده است و هیچ‌کس تیم را صاحب نمی‌شود.

وی اظهار کرد: هیئت فوتبال استان هم مدیریت دو بازی گذشته را برعهده داشت تا تیم متلاشی نشود و برای بازی بعدی هیچ مسئولیتی متوجه هیئت فوتبال نیست، البته ذکر این نکته حائز اهمیت است که اگر ظرف 24 ساعت آینده تا تمام نشدن زمان نقل و انتقالات  تصمیم قاطع از سوی شهرداری اتخاذ شود، ما هم در این خصوص آمادگی همه نوع همکاری با شهرداری و شورای شهر را اعلام می‌کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3g5kvx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رضا کوهی خواستار جدایی از شهرداری همدان شد