تاریخ انتشار: 1395/10/23 13:48
کد خبر: 236386

پیش بازی راه آهن-ملوان؛ پس گرفتن صدر مقابل راه آهن بحران زده

ملوان در صورت کسب هر 3 امتیاز این دیدار خارج از خانه می توانند جایگاه اصلی خود را در صدر جدول مجددا پس بگیرد.
پیش بازی راه آهن-ملوان؛ پس گرفتن صدر مقابل راه آهن بحران زده

به گزارش فرتاک ورزشی، هفته نوزدهم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال ایران جام آزادگان عصر روز جمعه با دیدار تیم های فوتبال راه آهن تهران و ملوان بندرانزلی در ورزشگاه شهید درخشان صبا شهرآغاز خواهد شد .

آخرین تقابل :

آخرین دیدار دو تیم به هفته دوم مسابقات لیگ دسته اول باز می گردد که راه آهن توانست در آن دیدار با کسب یک امتیاز  ملوان را در بندرانزلی متوقف کند ، حاصل تلاش دو تیم در آن دیدار نتیجه تساوی بدون گل بود.

موقعیت دو تیم در جدول رده بندی:

هم اکنون ملوان با کسب 33 امتیاز از 18 بازی در رده دوم جدول رده بندی مسابقات قرار دارد و از هر لحاظ آمادگی فتح صدر جدول مسابقات است و تیم راه آهن نیز با کسب 25 امتیاز از 18 بازی در رده دهم جدول رده بندی مسابقات قرار گرفته است .

3دیدار آخر :

در کارنامه ملوان در سه دیدار اخیر1 پیروزی 1 تساوی و 1 شکست ، 1 گل زده و 2 گل خورده ثبت شده است و حاصل این نتایج کسب 4 امتیاز بوده است .

در کارنامه تیم راه آهن در سه دیدار اخیر یک تساوی و 2 شکست ، 2 گل زده و 11 گل خورده ثبت شده و حاصل این نتایج برای این تیم کسب تنها 1 امتیاز بوده است.

تیم داوری :

صائب گلی، حسین علی عابدی، اسماعیل احمدی، مهرداد خسروی

ناظر بازی نیز حسین خانبان می باشد.

پیش بینی :

ملوان در صورت کسب هر 3 امتیاز این دیدار خارج از خانه می توانند جایگاه اصلی خود را در صدر جدول مجددا پس گرفته و با امید بیشتری مسابقات را ادامه دهند ، اما در صورت شکست در این دیدار خارج از خانه ملوان می تواند تا رده سوم جدول رده بندی سقوط کند .

مهدی رستمی به دلیل مصدومیت و حامد نورمحمدی به دلیل محرومیت در دیدار با راه آهن حضور نخواهند داشت. 

در طرف مقابل راه آهن نیز می تواند با کسب هر 3 امتیاز این دیدار، خود را به جمع مدعیان صعود به لیگ برتر برساند و در صورت شکست در این دیدار خارج از خانه علاوه بر سقوط 3 پله ای احتمالی در جدول مسابقات تا حدود بسیار زیادی وارد بحران شده و از صعود به لیگ برتر فوتبال ایران نا امید خواهد شد .

این دیدار پخش تلوزیونی ندارد. دمای هوای در هنگام برگزاری این دیدار 7درجه و میزان رطوبت 37 درصد می باشد.

کاروان تیم ملوان صبح پنج شنبه بندرانزلی را به قصد تهران ترک کرده و در هتل المپیک مستقر خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ndrwk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



پنج هفته4کلین شیت/ کارنامه درخشان دفاع و دروازه بان آلومینیوم اراک در لیگ یک