تاریخ انتشار: 1395/10/23 14:05
کد خبر: 236379

تیم اردبیل در آستانه سقوط به لیگ استانی

بعد از آن که تیم فوتبال ابی پوشان به دلیل مشکلات مالی مقابل بادران نوین به میدان نرفت ،نگرانی های اهالی فوتبال دوستان این شهربیشتر شد چرا که درصورت عدم حضورمجدد مقابل تیم دیگر طبق حکم کمیته انظباطی این تیم به لیگ استانی سقوط خواهد کرد .
تیم اردبیل در آستانه سقوط به لیگ استانی

به گزارش فرتاک ورزشی، حال وبا توجه به نزدیک شدن به بازی‌ اردبیل بندر عباس وادامه بلاتکلیفی این تیم وادامه تعطیلات تمرینات ،نبود سرپرست وسرمربی، احتمال اینکه تیم اردبیل درمقابل بندرعباس به میدان نرود قوت گرفته وبا این احتساب به دلیل عدم حضور تیم اردبیل دردوبازی درطول یک فصل این تیم عملا ازلیگ دو کنار گذاشته شده وبه لیگ استانی سقوط خواهد کرد.

 بجز هیات فوتبال که دردوهفته اخیر با حمایت های لازم این تیم را روانه مسابقات کرد هیچ  نهاد وارکانی از جمله شهردار وشورا از این تیم حمایت خاصی نکرده تا این تیم دربدترین وضعیت ممکن در استانه فروپاشی قرار بگیرد.

 این درحالی است که بعد از انصراف مدیریت ابی پوشان ازتیم داری در اردبیل شورا وشهردار وعده داده بودند که این نهاد بدهی خود به هیات فوتبال را پرداخت کند وهیات نیز با آن مبالغ در ادامه راه تیم را ساپورت مالی بکند که متاسفانه این اتفاق نیز نیفتاد وفقط در حدحرف ماند.

این خبر مطمنا شوک منفی ویاس ونامیدی بسیار زیادی دربین علاقمندان بی شمار فوتبال دراردبیل ایجاد کرده وفوتبال دوستان اردبیلی بشدت ازمسئولین شهر اردبیل ناراضی هستند.

حال باید دید تنها تیم وسهمیه اردبیل درلیگ دو منحل شده وبه لیگ استانی سقوط میکند یا بلاخره شورای شهروشهردار دست از لجبازی برداشته واین تیم را در هفته های حساس وپایانی حمایت میکنند.

خبرنگار: "فیاض صادقی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dn9vj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خرمزی: تیم ما فقط مشکل بدنی دارد و بس!