تاریخ انتشار: 1395/10/23 14:08
کد خبر: 236378

اسماعیلی: در پایان دیدار با اکسین، رختکن تیم مانند مراسم ختم بود

نساجی قائمشهر جمعه از هفته نوزدهم لیگ آزادگان در مسجد سلیمان مهمان نفت خواهد بود. به همین دلیل با هانی اسماعیلی، کاپیتان دوم نساجی تماس گرفتیم تا از آخرین وضعیت تیم مطلع شویم.
اسماعیلی: در پایان دیدار با اکسین، رختکن تیم مانند مراسم ختم بود

به گزارش فرتاک ورزشی، هانی اسماعیلی در مورد دیدار برابر اکسین به کانال عاشقان نساجی گفت:  همانطور که همه می دانند مشکلات تیم، سه روز مانده به دیدار با اکسین برطرف و بازیکنان برای تمرین جمع شدند. با توجه به این شرایط و همچنین ناآماده بودن بدن بازیکنان، بچه ها هر چه در توان داشتند در این دیدار به کار گرفتند و علیرغم خالی کردن قوای بدنی کل تیم، بازی پایاپایی برابر اکسین به نمایش گذاشتیم و به جرات می توانم بگویم که نسبت به حریف فرصت های بیشتری داشتیم و حریف دست و پا بسته ای نبودیم. اکسینی ها فکر می‌کنم دو یا سه توپ روی دروازه ما آوردند که متاسفانه یکی از این توپ ها در شلوغی محوطه جریمه زیر پای بازیکن آنها افتاد و راحت ترین کار ممکن را با گل کردن توپ انجام داد. پس از گل به حملاتمون ادامه دادیم که متاسفانه توپ ها به گل تبدیل نشد.

اسماعیلی در مورد دیدار شرایط تیم قبل از دیدار برابر نفت مسجد سلیمان افزود: در هفته ای که گذشت دو بازی تدارکاتی انجام دادیم تا بچه ها بیشتر با هم هماهنگ شوند. کادر فنی به دلیل عقب بودن بدن بازیکنان بیشتر روی کارهای بدنسازی تمرکز کرده بود ولی مربیان به این موضوع بسنده نکرده و همزمان با کارهای بدنی، تمرینات  تاکتیکی را هم با توجه به نقاط ضعف و قدرت حریف برای ما در نظر گرفتند که انشالله در بازی جمعه به کارمان بیاید و مسجد سلیمان را با امتیاز ترک کنیم.

هافبک - مهاجم نساجی در مورد اضافه شدن ساکت الهامی به کادر فنی گفت: خب ایشون هم به کادر فنی ما اضافه شدند و انشالله با اضافه شدن ایشان کادر فنی خوبی رو تشکیل بدهیم.

اسماعیلی پیش بینی اش از نتیجه دیدار برابر نفت را اینگونه بیان می کند: برای ماندن در کورس صدرنشینان، تمام تلاشمان را در این دیدار به کار می گیریم تا با امتیاز کامل مسجد سلیمان را ترک کنیم ولی کسب یک امتیاز هم در خانه حریف می تواند نتیجه خوبی برای ما باشد.

وی در پایان گفت: هواداران نساجی در بازی برابر اکسین مانند همیشه سنگ تمام گذاشتند ولی با شکست واقعا شرمنده این عزیزان شدیم. باور کنید در پایان بازی رختکن نساجی مانند مراسمات ختم شده بود و کسی از خجالت هواداران نای بلند شدن نداشت. رو در رو شدن با هوادارانی که علیرغم تمام مشکلات مالی که دارند بدون هیچ چشمداشتی برای تشویق بازیکنان بلیط گرفته و به استادیوم می آیند واقعا سخت بود. امیدوارم با کسب سه امتیاز دیدار جمعه بتوانیم گوشه ای از محبت آنها را جبران کنیم. از آنها می خواهم در دیدار برابر نفت ما را از دعای خود محروم نکنند. مطمئنا نفس گرم این هواداران حتی از راه دور انگیزه بازیکنان نساجی را دو چندان می کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bzeqe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بختیاری زاده: بازیکن سفارشی در حد لیگ یک نیست/ جلوی مدیرعامل چگونه بایستم؟