تاریخ انتشار: 1395/10/23 14:12
کد خبر: 236376

پیش بازی مس کرمان-ایرانجوان؛ مصاف اوج گرفته ها در کرمان

بعد از پیروزی شیرین هفته گذشته تیم فوتبال مس کرمان برابر سپاسی شیراز این تیم به مراتب از نظر روحی و روانی شادابی خاصی گرفته است که این مسئله قطعا در بازی پیش روی مس برابر ایرانجوان بوشهر تاثیر گذار خواهد بود.
پیش بازی مس کرمان-ایرانجوان؛ مصاف اوج گرفته ها در کرمان

به گزارش فرتاک ورزشی، منصور ابراهیم‌زاده و تیمش بیش از هرچیز دیگری به خودباوری بیشتر نیاز دارند و اینکه می‌توانند دور تسلسل خود را از مساوی به پیروزی تغییر دهند که قطعا سه امتیاز بازی برابر ایرانجوان که سبب می‌شود هتریک پیروزی‌های مس در سه هفته‌ی اخیر کامل شود، می‌تواند مس را به این خود باوری برساند.

از سوی دیگر سه امتیاز بازی روز جمعه حتی این قابلیت را دارد که مس را همانند یک آسانسور سریع‌السیر به بالای جدول و حتی جمع چهار تیم نخست برساند و در صورت رخ دادن این اتفاق، مس خیلی زود و به موقع در نیم فصل دوم رسما به عنوان یک تیم مدعی معرفی خواهد کرد.

این مدعی شدن قطعا سبب می‌شود که در بازی‌های آینده هم تیم مس با شخصیت بیشتری برابر حریفانش قرار بگیرد و همه‌ی این اتفاقات خوب می‌تواند از برکات سه امتیاز بازی روز جمعه برابر ایرنجوان بوشهر باشد.

هواداران مس که حالا به تیم خود کاملا دلگرم شده‌اند، اصلا دوست ندارند که گمان کنند تیم آن‌ها مجددا راه کوچه تساوی و یا نتیجه‌ی دیگر را در پیش گرفته است و خیلی دوست دارند که در بازی روز جمعه نتیجه‌ای برای مس ثبت شود که آن‌ها را به ادامه راه دلگرم‌تر هم بکند.

اما نباید فراموش کرد که در مقابل تیمی قرار دارد که کاملا روی فرم قرار گرفته است و با تغییر و تحولاتی که در تیم خود داشته است، در هفته‌های گذشته نتایجی کاملا چشمگیر و موفق ثبت کرده است.

ایرانجوان بعد از تغییر در کادر فنی خود، از چهار بازی گذشته خود با سه پیروزی و یک تساوی ده امتیاز اندوخته است تا وضعیت خود را در جدول رده‌بندی کاملا متفاوت کند.

این تیم اوج گرفته در این هفته‌ها از پس تیم‌های مدعی اکسین و سپیدرود برآمد و این دو تیم را کاملا مقتدرانه شکست داد و با ثبت پیروزی 5 بر 0 برابر راه‌آهن نشان داد که کاملا در اوح آمادگی قرار دارد و مسی‌ها در کرمان اصلا بازی آسانی برابر ایرانجوان نخواهند داشت.

با این وجود کرمانی‌ها به برکات هر سه امتیاز این بازی خانگی خود ایمان دارند و می‌دانند در صورتی که موفق شوند همه‌ی آن را در کرمان حفظ کنند به چه اندازه از خوشبختی خواهند رسید. مصاف این دو تیم اوج گرفته احتمالا بازی زیبایی روز جمعه در کرمان رقم خواهد زد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39akdw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دو بازیکن به مس کرمان پیوستند+عکس