تاریخ انتشار: 1395/10/23 20:54
کد خبر: 236270

پیش بازی خونه به خونه-مس رفسنجان؛ سنت شکنی در غیاب هواداران

تیم فوتبال خونه به خونه مازندران در هفته نوزدهم لیگ دسته اول فوتبال کشور باید ساعت 14 عصر فردا جمعه مقابل مس رفسنجان به میدان برود.
پیش بازی خونه به خونه-مس رفسنجان؛ سنت شکنی در غیاب هواداران

به گزارش فرتاک ورزشی، این دیدار نیز به مانند دیدارهای خونه به خونه مقابل مس کرمان و ملوان بندرانزلی باید در ورزشگاه خالی از تماشاگر هفت تیر بابل برگزار شود تا مشخص شود این تیم برخلاف سایر تیم های کشور، هیچ مسئولی را به عنوان حامی در کنار خود نمی بیند و تلاش مسئولان باشگاه برای رفع محرومیت هواداران از تماشای این دیدار بی نتیجه باقی ماند.

بدون شک برگزاری دیدارهای خانگی بدون حضور انبوه هواداران چندان خوشایند مسئولان باشگاه نیست و امید زیادی می رود تا در ادامه رقابت های شاهد همچین اتفاقات ناخوشایند نباشیم. 

شاگردان علیرضا مرزبان در حالی مقابل نماینده فوتبال رفسنجان قرار خواهند گرفت که این تیم برخلاف ابتدای فصل که شروع ناامیدکننده ای داست، 9 دیدار اخیر خود را بدون شکست پشت سر گذاشت و نتایج قابل توجهی کسب کرده است تا مشخص شود بازگشت میشو کریستچوویچ به این تیم نارنجی پوش چه تحول بزرگی در این تیم ایجاد کرده است.

و اما تیم خونه به خونه نیز در حالی به مصاف مس رفسنجان می رود که طی هفته گذشته تمرینات خوب و پرنشاطی را پشت سر گذاشت و در یک دیدار تدارکاتی نیز دریای بابل را با 16 گل شکست داد تا شاگردان مرزبان آمادگی خود را به رخ حریف رفسنجانی خود بکشند.

خونه به خونه در طی 7 دیدار گذشته با دریافت تنها دو گل به خوبی توانست قدرت خط دفاعی خود را به رخ حریفان خود بکشد.  هر چند این تیم در بازی فردا مقابل مس رفسنجان، وفا هخامنش را به دلیل اخراج در بازی مقابل استقلال اهواز در کنار خود نخواهد داشت ولی این تیم با داشتن جانشینان شایسته می تواند این رکورد جالب را نیز ارتقا بخشد.

و اما خط هجومی تیم برخلاف خط دفاعی نتوانست انتظارات را برآورده کند و شاید بزرگترین دغدغه سرمربی تیم در این دیدار همین نقطه از تیم باشد و بیشترین تلاشش را برای رفع این نقیصه به گرفته است. بدون شک علیرضا مرزبان برای حل این مشکل باید بهترین تصمیم و چینش را اتخاذ نماید تا در بازی فردا نیز شاهد از دست دادن موقعیت های گلزنی نباشیم.

مس رفسنجان تا اینجای کار 23 امتیاز کسب کرد و در میانه جدول خوش کرده است ولی اگر به روند رو به رشد خود ادامه دهد می تواند در پایان فصل، برای تیم های مدعی صعود به لیگ برتر یک تهدید جدی به شمار آید.

خونه به خونه نیز با 29 امتیاز رده چهارم را به خود اختصاص داده است و در صورت برد احتمالی مقابل مس رفسنجان، نفس گرمش بیش از پیش بیخ گوش صدرنشینان گیلانی احساس می شود.

بدون شک شاگردان علیرضا مرزبان در دیدار فردا باید دو ماموریت مهم را به سرانجام برسانند. خونه به خونه ها هم باید ترمز کویرنشینان را بکشند و هم پس از چند هفته ناکامی در گلزنی، سنت شکنی کرده و قدرت واقعی خود را در خط هجومی نیز به رخ حریفان بکشند. اتفاقی که باوجود مهاجمان لایق این تیم دور از دسترش نخواهد بود.

شاید همین دو عامل سبب گردد تا فردا در ورزشگاه بدون تماشاگر هفت تیر بابل، یک بازی مهیج و نفس گیر را از سوی هر دو تیم شاهد باشیم و البته رستگاری شیرهای زخم خورده مازندران را در پی داشته باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ywjxb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش دستیار منصوریان به جذب مربی خارجی