تاریخ انتشار: 1395/10/23 21:46
از نگاه فرتاک ورزشی؛
کد خبر: 236263

ترکیب احتمالی ملوان مقابل راه آهن

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی عصر فردا در چهارچوب هفته نوزدهم لیگ یک به مصاف راه آهن تهران خواهد رفت.
ترکیب احتمالی ملوان مقابل راه آهن

به گزارش فرتاک ورزشی، ملوانان که هفته گذشته موفق شدند در خانه با ترکیب (نیما میرزا زاد،حامد نور محمدی ، صائب محبی، احمد آهی ،پوریا غلامی ،یاسر وکیلی، حسین قنبری ، صادق صادقی ،مهیار زحمتکش ،علیرضا  مصطفایی و سعید یوسف زاده) آلومینیوم اراک را شکست دهند، در این بازی کار دشواری را دارند و ترکیب این تیم دچار تغییر و تحول اساسی خواهد بود. به ترکیب احتمالی این تیم نگاهی می اندازیم (ترکیب 4-2-3-1)؛

نیما میرزازاد

میرزازاد که چهارمین کلین شیت خود را در لیگ یک ثبت کرده است، بی شک جا را برای خود در درون دروازه ملوانان باز کرده است و مایلی کهن در روزهایی که میرزازاد در اردوی تیم ملی جوانان نیست، از وی به عنوان نفر اول دروازه خود استفاده می کند.

صائدب محبی-احمد آهی-مهیار زحمتکش-صادق صادقی

صادق صادقی با خروج عزیز معبودی از ملوان به دفاع ثابت چپ این تیم تبدیل شده است و زحمتکش نیز که در بازی با آلومینیوم اراک در پست هافبک دفاعی بازی می کرد، یک خط عقب آمده و جای مهدی رستمی مصدوم را پر خواهد کرد.

سعید یوسف زاده-حسین قنبری

حسین قنبری نیز مانند زحمتکش یک خط عقب تر بازی خواهد کرد و از دروازه حریف کمی دور خواهد شد که همین امر شاید به ضرر ملوان نیز تمام شود و چون یوسف زاده به تنهایی نمی تواند عرض میانه زمین ملوان را بچرخاند، نیز به مکمل خوبی دارد که شاید قنبری یکی از آن مکمل ها باشد.

یاسر وکیلی-پوریا غلامی-حسین شنانی

مثلث پشت مهاجم ملوان در این بازی تغییر زیادی را نسبت به پست های دیگرش ترتیب داده و در جایی که قنبری به هافبک دفاعی تبدیل شده، شنانی جای وی را گرفته و ثاقبی که به نوک رفته نیز جایش را به وکیلی جوان داده است.

شاهین ثاقبی

تک مهاجم فرصت طلب ملوانان در این بازی ثاقبی خواهد بود و علیرضا مصطفایی که در بازی با آلومینیوم اراک بازی می کرد، در این بازی از روی نیمکت کارش را ادامه خواهد داد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oez5l

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گزارش تمرین امروز پرسپولیس/ رضائیان با لباس شخصی آمد