تاریخ انتشار: 1395/10/24 20:17
کد خبر: 236106

مسگرساوری: بازیکنان جدید عصای دست ما در این دیدار بودند

سرمربی تیم نساجی مازندران از عملکرد بازیکنان جدید این تیم رضایت کامل داشت.
مسگرساوری: بازیکنان جدید عصای دست ما در این دیدار بودند

به گزارش فرتاک ورزشی، ماحصل گفتگو با حسین مسگرساروی سرمربی نساجی مازندران را در ذیل می خوانید:

ابتدا این برد رو به تمامی بازیکنان، کادر فنی و هواداران خونگرم و عزیزمان تبریک عرض میکنم. در دقایق آغازین بازی تیم نفت بازی را در اختیار گرفت اما رفته رفته بازی را به تعادل رساندیم و سوار بر بازی شدیم اما در دقیقه 30 متاسفانه با جو ایجاد شده در ورزشگاه علیه تیم مان و تحت تاثیر قرار گرفتن داور متاسفانه با اخراج آقای شجاعیان، ده نفره شدیم.

در ادامه خیلی تحت فشار قرار گرفتیم و خوشبختانه در ادامه بازی توانستیم نبود یک یار را پوشش دهیم. تیم مقابل تمامی هدفش استفاده از توپ های شروع مجدد و ایستگاهی بود و ما به خوبی توانستیم مدیریت کنیم.

در نیمه دوم فشار حملات تیم نفت چند برابر شد و موقعیت‌های خطرناکی را هم ایجاد کردند اما با هوشیاری بچه های ما ناکام ماندند. در ادامه هم طی ضد حملاتی که داشتیم توانستیم یک پنالتی بدست آوریم و خوشبختانه به گل هم تبدیل شد. داوری این دیدار هم در صحنه هایی زیادی به ضرر ما سوت زد  و با توجه به اینکه آقای کهیش اصالتی مسجدسلیمانی داشته، خب ما پیش از بازی اعتراض خودمان را به فدراسیون دادیم اما تغییری در تیم داوری ایجاد نشد.

خدا را شاکریم که بازیکنان ما توانستند در این شرایط شایستگی های خودشان را ثابت کنند و از یکایک آنها تشکر میکنم. ما با کسب این سه امتیاز توانستیم خودمان را در کورس نگه داریم و با قدرت و انگیزه بیشتری به سراغ دیدار هفته بعدی خود با ایرانجوان بوشهر برویم.

از بازیکنان جدیدی که به تیم اضافه شدند، در این دیدار راضی بودید؟

بله. واقعا تشکر می کنم از آقایان اسدی و رمضانی که با تلاش بی شاعبه‌شان کارت بازیکنان جدید را صادر کردند. واقعا بازیکنان جدید عصای دست ما در این دیدار بودند و باز هم از تک تک بازیکنانم تشکر میکنم.

صحبت پایانی؟

خوشحال هستیم که توانستیم دل هواداران را شاد کنیم و امیدواریم در هفته بعدی هم با حضور پرشور هواداران عزیزمان سه امتیاز دیگری را هم با شیرینی کسب کنیم تا بتوانیم رفته رفته خواسته چندین ساله خودمان و هواداران را تحقق ببخشیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bzyg8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فریم به فریم با دیدار نساجی مقابل نفت مسجدسلیمان
اختصاصی/