تاریخ انتشار: 1395/10/24 20:31
کد خبر: 236097

یادداشتی درخصوص اعزام فجر به مسابقات ارتش های جهان؛ به امید یه هوای تازه

تیم فوتبال فجر شهید سپاسی پس از شکست درخانه روبروی مس کرمان و چند روز تعطیلی تمرینات آماده سازی خود را برای بازی باسپید رودرشت آماده میکرد که به یک باره قرارشد بعنوان نماینده کشورمان درمسابقات نیروهای مسلح حضور پیدا کند وبعدازاین مسابقات نیم فصل دوم رااز سر بگیرد تا بتواند در مسابقات لیگ دسته اول حداقل بماند.
یادداشتی درخصوص اعزام فجر به مسابقات ارتش های جهان؛ به امید یه هوای تازه

به گزارش فرتاک ورزشی، مطمئنا شاه غلام و همه بازیکنان خود را برای اثبات شایستگی هایشان و حفظ اعتبار ، برنامه هایی خواهند داشت.

پس از آمدن شاه غلام و کادرفنی متخصص ایشان، بهنام زارع بدنسازباتجربه  تیم فجر درتمرینات  تا جایی که می توانست نفس بازیکنان فجررا به شماره انداخت تا بدن های آن ها بعد از چند روز تعطیلی حسابی شلاق بخورد. شاه غلام مردسردوگرم چشیده ایی است و دراین مدت  کار با توپ در  تمرینات  کمتر در دستور کار تمرینی تیم فجرقرار داده بود و بازیکنان پس از حضور ایشان احساس آرامش بیشتری کردند نکته مشهود در این مدت  تمرینات حضور منظم وسخت گیرانه مش غلام  بودند.

  همه هواداران فجر امیدوارند که شروع دور جدید مسابقات بعداز برگشت فجر ،  نقطه آغازی باشد برای دمیدن یک هوای جدید در  این نیم فصل برای زردهای قناری  و رهایی این تیم با شروع نیم فصل دوم از قعر جدول و خطر سقوط به لیگ دسته یک.

نویسنده: "علیاکبر زارعی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/367ey9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی مس کرمان-ایرانجوان؛ مصاف اوج گرفته ها در کرمان