تاریخ انتشار: 1395/10/25 00:22
کد خبر: 236049

انتقاد سرمربی کروات تیم فوتبال مس رفسنجان از داوری مقابل خونه به خونه

سرمربی کروات تیم مس رفسنجان از نحوه داوری دیدار این تیم با خونه به خونه مازندران در بابل انتقاد کرد و گفت: داور با تصمیم عجولانه و بد خودش در بازی با تیم خونه به خونه ، بازی را خراب کرد.
انتقاد سرمربی کروات تیم فوتبال مس رفسنجان از داوری مقابل خونه به خونه

به گزارش فرتاک ورزشی، میشو کرستیچوویچ در پی شکست تیمش در هفته نوزدهم لیگ دسته یک برابر خونه به خونه مازندران در بابل افزود: داور مسابقه امروز با تصمیم های عجولانه بازیکن ما را اخراج کرد و با پنالتی که کاملا مشکوک و قابل بررسی بیشتری بود ، ضربه زیادی به تیم ما زد.

وی ادامه داد : رسانه ها و آنهایی که امروز بازی تیم ما را دیدند ، مشاهده کردند که تیم مس ، تیم برتر زمین بود و دو سه موقعیت خوبی داشتیم تا زمانی که به گل برسیم.

سرمربی تیم مس رفسنجان گفت : تیم ما در این نیمه تا 10دقیقه اول بازی توانست در خانه تیم حریف به گل برسد و برتری خودش را هم به میزبان نشان داد.

کرستیچوویچ افزود : از آن لحظه ای که داور تصمیم سخت و عجولانه ای گرفت، روند بازی کاملا عوض شد، پنالتی به ضرر ما گرفت و یک بازیکن ما در نیمه اول و دروازبان ما را در نیمه دوم اخراج کرد.

وی ادامه داد : نمی دانم چرا این بلاها سر تیم ما می آید ، پارسال هم در همین ورزشگاه بابل، داور مسابقه در دقیقه آخر پنالتی ای را که گل کرده بودیم، دستور تکرار کرد تا بازیکن ما نتواند دوباره آن را گل کند.

مربی کروات گفت : امروز و در حالی که می توانستیم با امتیاز از بابل خارج شویم، متاسفانه با سوت های عجولانه داور ، دست خالی به رفسنجان بازخواهیم گشت.

تیم مس رفسنجان در چارچوب هفته نوزدهم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور با نتیجه 3 بر 1 مغلوب میزبان خود خونه به خونه مازندران شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/367eg9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زلاتان: نسل جدید سخت کوش نیست