تاریخ انتشار: 1395/10/25 11:51
کد خبر: 236006

شاهکار شاگردان حافظی در مسجدسلیمان!

در هفته ی نوزدهم لیگ یک فوتبال ایران امروز جمعه ۲۴ دی ۹۵ دو تیم نفت مسجدسلیمان و نساجی مازندران در یک بازی خشن که سه اخراجی داشت به مصاف هم رفتند.
شاهکار شاگردان حافظی در مسجدسلیمان!

به گزارش فرتاک ورزشی، نفت مسجدسلیمان پس از یک نیم فصل ناامید کننده، در حالی این بازی را آغاز می کرد که در اولین بازی دور برگشت یک امتیاز خارج خانه از بوشهر دشت کرده بود و عزم خود را برای کسب سه امتیاز خانگی در مقابل نساجی جزم کرده بود.

نساجی مازندران هم که هفته ی گذشته بازی خانگی خود را واگذار کرده بود و با توجه به مشکلات مالی وضعیت مناسبی ندارد از همان شروع بازی برنامه ی تاکتیکی اش استفاده از ضد حملات و بهره گیری از قدرت گلزنی و مانور محمد عباس زاده مهاجم تند و تیز و باتجربه اش بود.

نفت مسجدسلیمان با استفاده از شرایط میزبانی بیشتر اوقات بازی را در دست داشت و با ۱۰ نفره شدن نساجی این فشار دو چندان شد و موقعیت های مناسبی هم بدست آورد ولی چیزی که پر واضح است و هر فرد غیرکارشناس هم متوجه آن می شود، ضعف تیم در پیشانی حمله و نداشتن یک تمام کننده ی ششدانگ است.

ضعفی که از ابتدای فصل هم گریبانگیر نفت بوده و هنوز هم پابرجاست تا جایی که در این بازی طی دو مرحله دروازه خالی نساجی با بی دقتی نفتی گشوده نشد.

یکی دیگر از نکات این مسابقه تعویض بد فرزاد حافظی در اواخر بازی و ورود بازیکن شماره ۱۹ فرجام کریمی بی تجربه به زمین بازی بود که طی دو مرحله لو دادن توپ باعث دو موقعیت خطرناک شد که یکی توسط دروازه بان مهار شد و دیگری منجر به پنالتی در دقیقه ی ۸۶ شد و عباس زاده باتجربه دروازه را گشود و حسرت کسب چهارمین برد فصل را بر دل نفتی ها گذاشت.

از حواشی آخر این بازی می توان به شعارهای تند تماشاگران نفت بر علیه هدایت یزدی مدیر ورزش مناطق نفتخیز و فرزاد حافظی سرمربی نفت مسجدسلیمان اشاره کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bzyzv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی نفت مسجدسلیمان-نساجی؛ نزنی، می خوری