تاریخ انتشار: 1395/10/25 15:20
کد خبر: 235960

ابراهیم زاده: قابلیت اینکه بهتر از این هم شویم را داریم

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان با ابراز رضایت از کسب سه امتیاز تیمش برابر ایرانجوان، روند رو به رشد تیم خود را دامنه‌دار توصیف کرد.
ابراهیم زاده: قابلیت اینکه بهتر از این هم شویم را داریم

به گزارش فرتاک ورزشی، منصور ابراهیم‌زاده در پایان بازی تیم‌های مس و ایرانجوان گفت: در ابتدا جا دارد که فوت آیت‌الله رفسنجانی را به عموم مردم تسلیت بگویم و در ادامه دست مریزاد بگویم به این هواداران و بازیکنان تیم مس که در این بازی فعل خواستن را صرف کردند و با انرژی و متحدانه به هدف خود در این مسابقه رسیدند.

سرمربی تیم مس ادامه داد: تیم ما در بازی امروز در نیمه‌ی اول خیلی می‌توانست بهتر بازی کند که خوشبختانه در نیمه‌ی دوم به فرم ایده‌آل خود دست یافت و علاوه بر گلی که زد می‌توانست با چند گل دیگر برتری خود را تثبیت کند.

وی افزود: تیم با انگیزه‌ی ما این قابلیت را دارد که حتی بهتر از این‌ها نتیجه بگیرد و در زمین مسابقه فوتبالش را نمایش دهد و من به روند صعودی تیم مس در ادامه‌ی بازی‌ها بسیار خوشبین هستم.

ابراهیم‌زاده با بیان اینکه در نیم فصل دوم قول بهبود نتایج را در تیم مس داده بود گفت: قطعا با این چند برد راضی نمی‌شویم و در بازی‌های آتی تمام تلاش خود را می‌کنیم که نتایج خوب را تداوم ببخشیم. به خصوص در بازی هفته‌ی آینده برابر گل‌گهر در سیرجان که بازی حساسی است و با توجه به اینکه دو تیم به دنبال ارایه بازی‌ زیبا هستند، من فکر می‌کنم بازی جذای در هفته‌ی آینده در سیرجان شاهد خواهیم بود.

سرمربی مس در رابطه با داوری این بازی گفت: بهرشکل هرکسی از زاویه‌ی دید خودش به قضاوت یک مسابقه نگاه می‌کند و شاید تیم حریف مشکلاتی در داوری دیده است که باید کارشناسی روی آن صورت بگیرد ولی تاکید ما همچنان بر این است که قضاوت‌های لیگ یک جدی‌تر گرفته شود و نظارت بیشتری برروی آن‌ها صورت پذیرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2la5xk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


احسان پورشیخعلی: درحال کسب تجربه ایم و نتایج بهتری را کسب خواهیم کرد
اختصاصی/