تاریخ انتشار: 1395/10/29 16:37
مصاحبه جنجالی پیروز قربانی با فرتاک ورزشی؛
کد خبر: 235086

تمرینات سردار بوکان تعطیل شد/ قربانی: دیگر نمی توانم به چهره بازیکنانم نگاه کنم

سرمربی تیم فوتبال سردار بوکان از تعطیل شدن تمرینات این تیم تا اطلاع ثانوی خبر داد.
تمرینات سردار بوکان تعطیل شد/ قربانی: دیگر نمی توانم به چهره بازیکنانم نگاه کنم

به گزارش فرتاک ورزشی، تیم فوتبال سردار بوکان که در دو بازی گذشته و مقابل دو تیم مدعی گروه سوم لیگ دو، دو تساوی ارزشمند را کسب کرد، حال با بحران عدم حمایت مسئولین روبه رو شده است و بخاطر همین موضوع، بانظر پیروز قربانی سرمربی این تیم، تمرینات سردار تعطیل شد.

قربانی در این خصوص به خبرنگار ما گفت: با تیم های بزرگی در دو بازی گذشته در بوکان بازی داشتیم و شهرداری همدان که در صدر است و شاهین بوشهر که در رده سوم جدول قراردارد را توانستیم متوقف کنیم و از تک تک بازیکنانم در این دو بازی راضی هستم و فوتبالی که دوست داشتم را به نمایش گذاشتند.

وی درخصوص کم گل زدن های تیمش گفت: سیستم ما طوری است که بازیکن های مختلفی گل می زنند و این از خوبی های تیم ماست. بهمن طهماسبی از رهبران تیم ماست و بازیکنان جوان تر در کنار وی کسب تجربه می کنند و افتخار می کنم که از بازیکنان تستی، توانستم یک تیم مدعی بسازم.

قربانی درخصوص مشکلات تیم سردار بوکان گفت: من نمی دانم چه اصراری است که ارگانی که نمی خواهد تیمداری کند، چه اصراری به تیم داری دارد و اگر می خواهید تیمداری کنید، چرا حمایت نمی کنید بازیکنانتان را؟ دیگر روم نمی شود به چهره بازیکنانم نگاه کنم و پیگیر مطالبات بازیکنانم خواهم بود.

وی ادامه داد: امروز نیز به مدیرعامل باشگاه خبر دادم تا زمانی که مطالبات بازیکنان حل نشود، تمرین تیم تعطیل است و چشم زن و بچه این بازیکنان، به آنهاست و فشار زیادی را تحمل می کنند. قرار بود بعد از بازی با شهرداری همدان مبلغی به تیم تزریق شود که الان سه روز است از آن ماجرا می گذرد اما هیچ خبری نیست.

قربانی در پایان گفت: بازیکنانم بخاطر من و مردم خونگرم بوکان سر تمرین حاضر می شدند و باتمام توان در بازی ها بازی می کردند، اما حالا تمرینات را تعطیل کردیم و از مسئولین می خواهم که مطالبات بازیکنان را پرداخت کنند و اگر واقعا قصد دارند تیمداری کنند، از بازیکنانشان حمایت کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nd7px

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شهیدکریمی جویبار؛ ناکام در بازی های بزرگ