تاریخ انتشار: 1395/11/03 16:49
کد خبر: 234270

پیش بازی شهرداری ماهشهر-شهرداری کاشان

از هفته 18 لیگ دسته دوم گروه دو تیم های شهرداری ماهشهر و شهرداری کاشان در ورزشگاه شهدا ماهشهر از ساعت 14:15 فردا به مصاف هم میروند.
پیش بازی شهرداری ماهشهر-شهرداری کاشان

به گزارش فرتاک ورزشی، بازی این دو تیم در نیم فصل اول با نتیجه 2 بر 1 به سود تیم شهرداری ماهشهر به پایان رسید.

نتیجه هفته پیش دو تیم:

تیم شهرداری ماهشهر در بازی قبلی خود با نتیجه 2 بر 1 از تیم شهرداری فومن شکست خورد تا بعد از بردی که در هفته 16 داشت باز هم طعم تلخ شکست را بچشد.در مقابل تیم شهرداری کاشان در بازی قبلی خود با تیم بادران نوین با نتیجه 2 بر 2 متوقف شد تا دستش از رسیدن به 3 امتیاز کوتاه بماند.

آمار شهرداری ماهشهر در بازیهای خانگی:

ماهشهری ها با 5 برد 2 تساوی و 1 باخت آماری بسیار خوب در خانه دارند و تیمی قوی نشان داده اند.

آمار شهرداری کاشان در بازیهای خارج از خانه:

کاشانی ها با 4 برد 3 تساوی و 1 باخت آماری عملکرد خوبی در بازیهای خارج از خانه داشته اند و برای تیم های میزبان حریف آسانی نبوده اند.

شاگردان باقری نیا با 27 گل زده و 23 گل خورده عملکرد بسیار خوبی در خط حمله دارند اما باید در خط دفاعی بهتر کار کنند ضمن آنکه بهترین خط حمله گروه را به خود اختصاص داده اند.این تیم با 6 برد 4 تساوی و 7 باخت با 22 امتیاز در رده 7 جدول قرار دارد و میتواند با چند برد به رقیبان بالانشین جدول برسد.

در مقابل شاگردان حسین اشرف با 24 گل زده و 15 گل خورده وضعیت بسیار خوبی در خط حمله و دفاع دارند.این تیم با 8 برد 6 تساوی و 3 باخت که کمترین باخت گروه را دارند با 30 امتیاز در صدر گروه قرار دارند و با توجه به فاصله یک امتیازی با تیم دوم جدول برای حفظ صدر نشینی نیاز شدیدی به برد دارند.


نویسنده: "امیرحسین سلیمی زاده"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yrewa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی شهرداری کاشان-بادران نوین تهران