تاریخ انتشار: 1395/11/03 16:49
Print Email Short Link کد خبر: 509485 تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ ۱۵:۱۵:۵۱ برای رسیدن به صدرنشین باید امتیاز جمع کنیم
کد خبر: 234269

ویسی: تا تیم جان می گیرد می خواهند حاشیه درست کنند

سرمربی سپاهان گفت: عده ای که می‌بینند که تیم جان می‌گیرد می‌خواهند حاشیه درست کنند.
ویسی: تا تیم جان می گیرد می خواهند حاشیه درست کنند

عبدالله ویسی سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر استقلال خوزستان حاضر شد و درباره دیدار فردا (دوشنبه)‌ اظهار کرد: خوشحالم بعد از مدت‌ها خبرنگاران خوزستانی را می‌بینم و حسی خوب و خوزستانی به من دست داده است. با توجه به شرایط جدول و نیم فصل دوم، نگاه ما به بالای جدول است و حق امتیاز از دست دادن نداریم. باید بتوانیم با سه امتیاز از خوزستان خارج شویم تا به بالای جدول برسیم.

وی ادامه داد: اگر نتوانیم سه امتیاز را کسب کنیم جایی برای جبران نخواهیم داشت. برای رسیدن به صدرنشینان باید بتوانیم امتیاز جمع کنیم و چیزی به جز سه امتیاز به درد ما نمی‌خورد. این دیدار هم برای سپاهان و هم برای استقلال خوزستان سخت خواهد بود و دو تیم به دنبال پیروزی خواهند بود.

وی در پاسخ به این سوال که نظرش درباره تقابل با پورموسوی چیست؟ توضیح داد: سید یکی از مربیان خوب خوزستان و کشور است که واقعا زحمت کشیده و تیم‌های بسیاری را از تیم‌های پایه به فوتبال معرفی کرده است. او در گذشته استعدادیاب خوبی بوده و اکنون مربی خوبی است که برای او ارزش قائل هستم. به‌ هر حال در همه جای دنیا رسم است که مربیان جابه جا می‌شوند. نیم فصل اول که ما برنده شدیم خیلی ها ناراحت شدند که چرا ویسی خوشحالی کرد. باید بگویم که اکنون تیم من سپاهان اصفهان است و مثل سایر مربیان مانند مورینیو و گواردیولا که زمانی در تیم‌های دیگر بودند و اکنون در تیم‌های دیگر هستند در مقابل تیم‌های سابقشان در صورت موفقیت ابراز خوشحالی می‌کنند، خوشحالی کردم. من هم از این قاعده مستثنی نیستم. ضمن این که احترام خاصی برای استقلال خوزستان قائلم، اما تیمم سپاهان اصفهان است و با تمام وجود برابر استقلال خوزستان بازی می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در ادامه این نشست درباره تماشاگران خوزستان نیز، خاطرنشان کرد: فوتبال حرفه‌ای است و از این که فصل گذشته همین هواداران ما را حمایت کردند تا به قهرمانی برسیم شکی در حمایت آنها نیست. آخرین بازی‌مان در فصل گذشته برای همه چه از فولادی و چه استقلالی و پرسپولیسی فرقی نداشت و همه به ورزشگاه اهواز آمدند و کمک کردند تا تیم قهرمان شد. به‌ هر حال من اکنون مربی تیم دیگری هستم و نسبت به سپاهان قرارداد و تعهد دارم و باید وظیفه‌ام را به نحو احسن انجام بدهم. همین الان پیش از بازی بابت این که اگر کسی در کنار خط از من دلخور شود عذرخواهی می‌کنم. به‌ هر حال کار من همین است و باید با تمام وجود از تیمم دفاع کنم.

وی در پاسخ به سوالی درباره افت فشاری که دچار آن می‌شود، اظهار کرد: من سال گذشته هم به همین صورت شدم. یکی، دو بار به همین دلیل نتوانستم در نشست‌های پیش از بازی حضور پیدا کنم، چرا که فشار من می افتد و مشکلی است که باید بررسی شود. البته اکنون هم تحت نظر هستم و باید چکاپ کاملی انجام دهم تا اتفاق ناگواری رخ ندهد. به‌ هر حال اگر فشار داشته باشی افت فشار هم اتفاق می افتد و امیدوارم چیز خاصی نباشد.

ویسی درباره حضور در تیم سپاهان و حاشیه‌هایی که در این تیم وجود دارد نیز خاطرنشان کرد: به‌ هر حال هر که بامش بیش برفش بیشتر. این تیم جام‌های بسیاری را کسب کرده و حاشیه‌های آن نیز به طبع زیاد است. به‌ هر حال عده‌ای در آن جا هستند که با توجه به رفتن من به سپاهان اتفاقات کثیفی برای آنها می‌افتاد و دزدی می‌کردند و اکنون با رفتن من کات شده است، حاشیه درست می‌کنند. مخصوصا اکنون که تیم در روند بسیار خوبی به سر می‌برد. البته سپاهانی‌های خوب و اصیل در باشگاه در کنار ما قرار دارند و همه از روند تیم راضی هستند، ولی یک عده که می‌بینند که تیم جان می‌گیرد می‌خواهند حاشیه درست کنند اما با تمام وجود و با عرقی که به سپاهان دارم می‌ایستم و کارم را انجام می‌دهم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان در پاسخ به این سوال که چرا استقلال خوزستان امسال روند خوبی را سپری نمی‌کند، گفت‌: دلیل نمی‌شود با توجه به این که استقلال خوزستان سال گذشته قهرمان شد امسال هم قهرمان شود. به‌ هر حال نگاه تیم‌ها به استقلال خوزستان وسیع‌تر شده و این تیم را خوب آنالیز می‌کنند. البته استقلال خوزستان مشکلاتی هم از جمله مشکلات مالی را در سر راه خود داشت که به این تیم آسیب زد. در حالی که همان کیفیت سال گذشته را دارند و از همان انگیزه نیز برخوردار هستند. من برای این تیم آرزوی موفقیت دارم.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که گفته شده نفت آبادان دنبال جذب شما برای فصل آینده است، عنوان کرد: اکنون بسیار زود است که در این خصوص صحبت کنیم، چون من مربی سپاهان اصفهان هستم اما این که نفت آبادان به من احترام می‌گذارد برای آنها ارزش قائلم. چون من در حال‌ حاضر مربی سپاهان هستم و باید تفکراتم روی این تیم باشد. امیدوارم که نفت آبادان در مسیر خود موفق باشد و بعدا از آن زمان درباره این موضوع صحبت و فکر می‌کنیم.

ویسی در ادامه درباره این که چرا تیم‌های خوزستانی نمی‌توانند بازیکنان بزرگ را در تیم‌های خود به خدمت بگیرند، گفت‌: خوزستان معدن عرضه بازیکن است و می‌توانیم تیم‌های بزرگی در این جا داشته باشیم و بسیار می‌توانیم بازیکن بسازیم و اعتماد ما بر این است که آنقدر بازیکن در خوزستان داریم که نیازی نیست بازیکنی به این جا بیاوریم. البته اگر بخواهیم در آسیا گردن کلفتی کنیم نیاز به جذب چنین بازیکنانی داریم.

وی درخصوص محرومان و مصدومان تیمش در بازی برابر استقلال خوزستان خاطرنشان کرد: شجاع خلیل‌زاده را به دلیل محرومیت و طالب ریکانی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xvdwl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پورموسوی: تفکرات من و ویسی نزدیک به هم است