تاریخ انتشار: 1395/11/10 20:52
کد خبر: 232675

پیش بازی خونه به خونه-سپیدرود؛ رونمایی از خونه به خونه جدید!

هفته بیست و دوم لیگ یک تنها پنح روز بعد از برگزاری هفته بیست و یکم آغاز خواهد شد و سپیدرود بعد از تساوی ناعادلانه در گیل کلاسیک مقابل ملوان به مصاف تیم بحران زده خونه به خونه بابل در ورزشگاه هفتم تیر بابل خواهد رفت که از این بازی و بعد از برکناری علیرضا مرزبان،نادر دست نشان را بالای سر خود می بیند و قطعا با شوکی که به این تیم وارد شده است با انگیزه های بیشتری به مصاف سپیدرود خواهند آمد.
پیش بازی خونه به خونه-سپیدرود؛ رونمایی از خونه به خونه جدید!

به گزارش فرتاک ورزشی، دست نشان بعد از برکناری از نفت آبادان در لیگ برتر برای اثبات شایستگی های خود امیدوار است بتواند بعد از نفت آبادان که موفق شده بود این تیم را فصل قبل لیگ برتری کند این بار تیم استان خود یعنی خونه به خونه متمول را بعد از سالها سرمایه گذاری مدیران آن بتواند به لیگ برتر رهنمون کند ولی خوب می داند که در این راه کار بسیار دشواری دارد.

این تیم بابلی علی رغم جذب چند مهره باتجربه وسابق لیگ برتری مثل مازیار زارع،پژمان نوری،جلال رافخایی،امیر حسین فشنچگی،محمد غلامی،مهدی خیری و میثم نقی زاده و چندین بازیکن موثر دیگر تاکنون نتوانسته نتایج خوبی بگیرد و در ۱۱ بازی اخیر خود تنها ۲ برد کسب کرده است و کمی از مدعیان فاصله گرفته است.

این تیم هفته قبل و در حضور تماشاگران خود با دو گل مغلوب تیم پارس جنوبی شد تا بلافاصله بعد از این بازی دست نشان به این سمت منصوب شود.

اما سپیدرود که در سه بازی اخیر خود دو تساوی و یک شکست داشته است امیدوار است از بحران تیم خونه به خونه بتواند استفاده کند و برد با ارزش بیرون از خانه را کسب کند.سپیدرود برای اینکه همچنان در بین مدعیان باقی بماند باید حداقل بک تساوی در این کسب کند تا با توجه به اینکه از ۱۳ دیدار باقیمانده بعد از این بازی در ۸ دیدار میزبان خواهد بود بهترین فرصت را دارد تا بتواند با برتری در دیدارهای خانگی یکی از دو تیم صعود کننده به لیگ برتر لقب بگیرد.موقعیت خوبی که با توجه به شکست ناپذیری سپیدرود در عضدی و حضور پرشور بیست هزار تماشاگر در هر بازی میسر خواهد بود.

احتمالا در این بازی شایان مصلح به دلیل مصدومیت حضور نخواهد داشت و سایر بازیکنان مشکلی برای همراهی تیم ندارند.

سپیدرود بهترین نتیجه فصل خود را در بازی رفت مقابل همین خونه به خونه کسب کرده است و در روزی که سهیل حق شناس ستاره زمین بود ۳-۱ به برتری رسیدند.

این دو تیم تاکنون یک بار در بابل به مصاف هم رفته اند که در مرحله اول لیگ دو فصل ۹۳-۹۴ دو تیم به تساوی ۱-۱ رسیده اند.دیداری که سرمربی سپیدرود افشین ناظمی بود و میعاد یزدانی بازیکن فعلی استقلال تهران زننده تک گل سپیدرود بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48dkgk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کریمی به بازی با ماشین‌سازی می‌رسد